سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان:
تابناک: سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نخستین سمپوزیوم سردیس مشاهیر صفوی در سال گذشته برگزار شد و این سردیس‌ها ساخته شدند، گفت: فاز نخست پارک مشاهیر صفوی در هفته نکوداشت اصفهان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 21 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، حسن مؤذنی با اشاره به برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری در هفته نکوداشت اصفهان اظهار داشت: در این هفته از طرح‌های زیباسازی شهر اصفهان رو‌نمایی می‌شود.

وی افزود: نورپردازی بزرگراه شهید آقابابایی، نماد رهایی در مقابل گلستان شهدا، سردیس مشاهیر و کتیبه نقش برجسته اسامی خیابان‌ها و پاتوق‌های شهری از طرح‌های سازمان زیباسازی بوده که در هفته اصفهان از آن‌ها رو‌نمایی می‌شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از رو‌نمایی دیوار نگاره امضای خطاطان مدفون در تخت فولاد خبر داد و بیان کرد: این دیوار نگاره به صورت برجسته و با استفاده از هنر شهری طراحی شده است.

به گزارش تسنیم، هفته نکوداشت اصفهان از 3 تا 11 اردیبهشت ماه به همت شهرداری اصفهان با اجرای ویژه برنامه‌هائی برای معرفی ظرفیت‌های پنهان اصفهان برگزار می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :