مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری استان اردبیل از کمبود اعتبارات رنج می‌برد و نیاز است مسئولان برای اختصاص اعتبار به این حوزه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۲۵۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 05 July 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، امیر رجبی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح مطالعه جاوید در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های گذشته و هم‌اکنون اعتبارات اختصاص یافته به حوزه فرهنگ و هنر استان اردبیل کم بوده و این سبب شده که فعالیت‌های فرهنگی و هنری در اردبیل بسیار ناچیز باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم مسئولان ارشد استان امسال در اختصاص اعبتار به برنامه‌های فرهنگی و هنری توجه ویژه‌ای داشته باشند، افزود: یکی از راهکارهای توسعه استان اردبیل توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری است تا بتوانیم ظرفیت فرهنگی اردبیل را در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سایر حوزه‌ها شکوفا کنیم.

رجبی بیان کرد: سمینار روسای حوزه هنری کشور 26 تا 28 تیرماه به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود و در این سمینار رئیس سازمان حوزه هنری کشور به همراه جمعی از اساتید برجسته هنر و فرهنگ کشور حضور خواهند یافت و ظرفیت‌های هنر و فرهنگ اردبیل در این سمینار مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: سمینار روسای حوزه هنری که به مدت 3 روز در اردبیل برگزار می‌شود فرصتی بسیار مناسب برای معرفی دستاوردهای فرهنگی و هنری اردبیل بوده و در این سمینار علاوه بر بررسی چشم‌انداز هنر و فرهنگ استان از دو کتاب اساتید برجسته هنر اردبیل رونمایی می‌شود.

وی گفت: همزمان با فرارسیدن تعطیلات تابستانی حوزه هنری اردبیل جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی مختلفی را پیش‌بینی کرده تا بتواند رضایت گردشگران داخلی و خارجی را در حوزه هنر و فرهنگ فراهم کند که اقدامات خوبی در راستای این امر در استان اردبیل انجام شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار