حاجی دلیگانی:
تابناک: نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس گفت: با اجرای تصمیم کارگروه هدایت و مدیریت آرد و نان استان مبنی بر آزادسازی قیمت آرد و پخت نان در شهر کمشچه شهرستان برخوار مخالفم.
کد خبر: ۲۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶ 20 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اصفهان با اشاره به جلسه کارگروه هدایت و مدیریت آرد و نان استان مبنی بر روند آزادسازی قیمت آرد و پخت نان در شهر کمشچه شهرستان برخوار اظهار داشت: زمانی که در جریان این خبر قرار گرفتم بلافاصله با معاون استاندار و مدیر غله استان اصفهان تماس و مراتب اعتراض و نگرانی خود را نسبت به این تصمیم اعلام کردم.

وی با بیان اینکه در جلسه کار گروه هدایت و مدیریت آرد و پخت نان استان اصفهان هیچ‌کدام از نمایندگان اصناف آرد و نان شهرستان برخوار حضور نداشته‌اند، افزود: متأسفانه بدون حضور مسئولین محلی شهرستان برخوار به‌ خصوص شهر کمشچه این تصمیم‌ گرفته‌ شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اطلاعات موثقی که به دست ما رسیده بود اصلا این موضوع جزء دستور کار آن روز جلسه کارگروه هدایت و مدیریت آرد و پخت نان استان اصفهان نبوده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد تصمیم به آزادسازی نرخ آرد و پخت نان در شهرستان برخوار و شهر کمشچه و رسیدن به حدود ۱۰ درصد از آزادسازی قیمت نان در استان از پختگی لازم برخوردار نبوده است.

حاجی تأکید کرد: افزایش قیمت نان در کمشچه که به شهر نان و برکت معروف است، نه‌ تنها در منطقه برخوار بلکه بر روی افزایش قیمت نان در کل استان اصفهان تأثیر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن تصمیم کارگروه هدایت و مدیریت آرد و نان استان مبنی بر آزادسازی قیمت آرد و پخت نان در شهر کمشچه شهرستان برخوار مخالفم، گفت: با کلیات سهمیه ای که دولت در خصوص آزادسازی قیمت آرد و نان به استان اصفهان اختصاص داده است موافقیم اما در رابطه با نحوه اجرای آن پیشنهاد‌هایی داریم.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ناعادلانه به شهری که پایلوت مرکزی تولید نان در استان اصفهان و حتی در کشور است، پذیرفتنی نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار