سجاده‌های عید فطر روی زمین مصلی باز می‌شود؛
تابناک: محدودیت ها از ساعت 24 شب عید آغاز می شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر شرقی خیابان مصلای اصفهان از این ساعت ممنوع است .
کد خبر: ۲۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 05 July 2016

به گزارش تابناک اصفهان، نماز عید فطر در شهر اصفهان به گفته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در مصلی امام خمینی این شهر صبح روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

درب های مصلی از ساعت شش صبح به روی نمازگزاران باز خواهد شد اما از آنجائیکه ممکن است جمعیت بسیاری به این مکان بیایند بهتر است نمازگزاران زیرانداز و جانماز با خود همراه داشته باشند.

گفتنی است وسایل حمل و نقل عمومی نیز از سوی شهرداری برای تردد نمازگزاران در نظر گرفته شده است که در خطوط تعیین شده آنها را جابجا خواهند کرد.

محدودیت‌های ترافیکی اصفهان در عید فطر

در این روز محدودیت های ترافیکی نیز از سوی پلیس در شهر اعمال می شود که در همین رابطه سرهنگ رضا رضایی اضافه کرد: این محدودیت ها از ساعت 24 شب عید آغاز می شود و توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر شرقی خیابان مصلای اصفهان از این ساعت ممنوع است .

وی افزود: از ساعت شش صبح روز عید، تردد هرگونه وسیله نقلیه غیر از اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی از تقاطع مصلی، سیلو به سمت محل مصلی امام خمینی(ره) ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با اتمام نماز و خروج نمازگزاران، محدودیت‌ تردد از مصلی امام خمینی(ره) به سمت مسیرهای منتهی از چهارراه فرایبورگ به سمت خیابان مصلی، از تقاطع شیخ مفید، مصلی به سمت مصلی امام خمینی(ره)، از تقاطع مقبره بانو امین به سمت آزادگان و به سمت تخت فولاد و خیابان آیت الله خوانساری و تکیه بابا رکن‌الدین اعمال خواهد شد.

سرهنگ رضایی گفت: با توجه به یکطرفه شدن مسیر خیابان آیت الله خوانساری به سمت شمال، توقف وسایل نقلیه ‌باید در همان مسیر شمال انجام پذیرد و اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی برای انتقال نمازگزاران صرفا باید در مسیر سیلوی بزرگ اصفهان استقرار یابند.

وی بیان داشت:راکبان موتورسیکلت می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ همسطح روبروی فروشگاه مجاور مصلی واقع در خیابان مصلی قرار دهند و برای پارک خودروهای جانبازان و معلولان نیز پارکینگ فروشگاه مذکور پیش بینی شده است.

سرهنگ رضایی از شهروندان خواست برای کمک به روانسازی ترافیک و سهولت در عبور و مرور تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی که بصورت رایگان از سوی شهرداری برای جابجایی نمازگزاران اختصاص یافته است، استفاده و از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار