تابناک: مدیر مدرسه صدر بازار اصفهان با اشاره به شخصیت آیت‌الله خادمی گفت: آیت‌الله خادمی افتخاری علمی، اجتماعی و سیاسی عالم تشیّع است.
کد خبر: ۲۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 20 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اکبر یزدی‌نیاپور ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان به شخصیت علمی‏، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آیت‌الله خادمی اشاره و اظهار کرد: ایشان مقام بالای علمی داشت که ادامه تحصیل ایشان در نجف سبب کسب مقام مرجعیت می‌شد.

وی افزود: آیت‌الله خادمی از محضر اساتید بزرگی همچون آیت‌الله ابوالحسن اصفهانی و مرحوم آیت‌الله عراقی کسب درس کرده و در بین فقها به عنوان شخصی با تقوا و با اخلاق و فعال در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی شناخته شده بودند.

مدیر مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان بیان کرد: هدایت و رهبری مردم اصفهان در تشکیل انقلاب اسلامی از فعالیت‌های بارز ایشان بود و در واقع آیت‌الله خادمی افتخار علمی، اجتماعی و سیاسی عالم تشیّع است و این افتخارات سبب ماندگاری ایشان شده است.

وی در خصوص همایش بزرگداشت شخصیت آیت‌الله خادمی گفت: این همایش در تبیین شخصیت والای آیت‌الله خادمی بسیار موثر و مهم است و نسل جوان بیش از پیش با ایشان آشنا شده و از ایشان الگوگیری می‌کنند.

یزدی‌نیاپور با اشاره به افتخارات علمی آیت‌الله خادمی افزود: ایشان کتابی تحت عنوان رهبران سعادت را به نگارش درآورده که در زمان خود حرکتی ماندگار و ارزشمند بود و با تلاش فعالان حوزه علمیه اصفهان این کتاب ویرایش شده که نسخه ویرایش شده در همایش رونمایی و در بین حاضرین توزیع می‌شود.

وی به وضعیت مدرسه صدر بازار نیز اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 500 نفر از علما و فضلای بزرگ در این مدرسه تحصیل کرده و یا مشغول به تدریس هستند.

مدیر مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان خاطر نشان کرد: 300 طلبه نیز در مدرسه صدر بازار مشغول به تحصیل در سطح‌های یکم تا دهم هستند.

وی انجام فعالیت‌های فرهنگی‏، آموزشی و مشاوره‌ای را از جمله برنامه‌های این مرکز دانست و اذعان کرد: کتابخانه مرکزی حوزه‌های علمیه اصفهان و کتابخانه دیجیتال در این مدرسه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :