ورزش اصفهان از دید 90 تابناک؛
تابناک: در این هفته، شاید ورزش اصفهان با خبرهای خوب و بد زیادی مواجه بود از یک سو تیم های فوتبال اصفهانی با به نمایش گذاشتن یک عملکرد مناسب در لیگ برتر توانستند از سد حریفان خود به خوبی بگذرند از سوی دیگر متوجه شدیم یکی از تکواندوکاران اصفهانی که چندی پیش به اسم انصراف یا مصدومیت از تیم ملی کنار رفته بود به تیم ملی آذربایجان پیوسته و در آینده برابر هم وطنانش ایستاده و بازی می کند.
کد خبر: ۲۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 20 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، با توجه به ظرفیت مناسب و گسترده ورزش اصفهان و با وجود باشگاه های مهم ورزشی کشور در این شهر قرار دارند در نظر گرفتیم در روزهای دوشنبه به بررسی رویدادهای رخ داده در استان اصفهان بپردازیم.

در این هفته، شاید ورزش اصفهان با خبرهای خوب و بد زیادی مواجه بود از یک سو تیم های فوتبال اصفهانی با به نمایش گذاشتن یک عملکرد مناسب در لیگ برتر توانستند از سد حریفان خود به خوبی بگذرند از سوی دیگر متوجه شدیم یکی از تکواندوکاران اصفهانی که چندی پیش به اسم انصراف یا مصدومیت از تیم ملی کنار رفته بود به تیم ملی آذربایجان پیوسته و در آینده برابر هم وطنانش ایستاده و بازی می کند.

با دستان خودمان سرمایه هایمان را نابود می کنیم!

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، میلاد بیگی تكواندوكار اصفهانی دی ماه سال گذشته با موفقیت در مرحله دوم مسابقات انتخابی وزن ۸۰- كیلوگرم و برای شركت در مسابقات جهانی روسیه، به تیم ملی تكواندو بزرگسالان ایران راه یافت.

بیگی در مسابقات جام فجر با تیم ملی كشورمان به مقام قهرمانی دست یافت و یكی از امیدهای تكواندو اصفهان برای درخشش در مسابقات جهانی روسیه و سایر مسابقات پیش رو بود.

اما اوایل اسفندماه سال گذشته بود كه بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان كشورمان اعلام كرد بیگی به دلیل آسیب‌دیدگی از اردوی تیم ملی انصراف داده است و امید عمیدی برای شركت در مسابقات جهانی جایگزین او خواهد شد.

اما با گذشت مدتی از این اتفاق مشخص شد این انصراف ناگهانی دلیل دیگری داشته است و بیگی كه در اردوهای تیم ملی نیز كادرفنی و مسئولان فدراسیون را به رفتن به کشور دیگر تهدید كرده بود، با عملی كردن این تصمیم خود تبعه جمهوری آذربايجان شده است و در مسابقات جهانی روسیه در تركیب تیم ملی آذربایجان با حریفان مبارزه خواهد كرد.


بیگی در ترکیب تیم ملی تکواندو آذربایجان

آذربایجانی‌ها چندی پیش هدایت تیم ملی تکواندو کشورشان را به رضا مهماندوست سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو ایران سپردند. هرچند به نظر می‌رسد ارتباط معناداری با حضور وی در آذربایجان و عزیمت تکواندوکاران ایرانی به این کشور وجود داشته باشد اما خود مهماندوست تاکنون در مصاحبه‌های خود این موضوع را تکذیب کرده است.

گفته می‌شود یکی از مربیان تکواندو اصفهان نقش پررنگی در مهاجرت بیگی به آذربایجان و درخواست عضویت در تیم ملی این کشور داشته است که در این صورت، زنگ خطری جدی برای تکواندو اصفهان به صدا در خواهد آمد.

بیگی اخیراً در مسابقات تکواندو آزاد اوکراین که از ۱۰ تا ۱۲ آوریل سال جاری میلادی در این کشور برگزار شده، در ترکیب تیم ملی آذربایجان به میدان رفته است.


شنیده‌ها حاکی است چند تکواندوکار پسر و دختر دیگر ایرانی هم خواهان پیوستن به تیم‌های ملی آذربایجان بوده‌اند و اخیراً در تست‌های تمرینی این تیم‌ها شرکت کرده‌اند.

به نظر میرسد مسئولان فدراسیون تکواندو به جای بستن چشمهای خود به روی حقیقت و یا فرار از پاسخگویی در این زمینه به رسانهها باید فکری به حال بدعت جدیدی که در ورزش پرمدال و المپیکی کشورمان پدید آمده است کنند.

****


در این هفته مقرر شد تیم دوچرخه سواری کورسی اصفهان به مسابقات سوپرلیگ اعزام شود.کیوان لیمویی در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: در حال حاضر در جایگاه سوم کشوری هستیم که امیدوارم با درخشش بازیکنان بتوانیم به جایگاه بالاتر صعود کنیم.

وی با اشاره به مسابقات بانوان در لیگ برتر، افزود: دو تیم از اصفهان در این مسابقات شرکت کردند که در رده‌های جوانان و بزرگسالان به رقابت خواهند پرداخت.

لیمویی با اشاره به عملکرد خوب بانوان اصفهانی، گفت: يك نفر از تيم بانوان هيئت اصفهان در مسابقات ليگ برتر در رشته كوهستان به مقام سوم دست يافت.

وي افزود: امروز تیم بزرگسالان در رشته کورسی به مسابقات سوپرلیگ اعزام خواهند شد که از 2 تا 4 اردیبهشت ماه در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

****

http://meydannews.ir/uploads/2015/04/IMG_4629-400x280.jpg

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال میزبان نفت صدرنشین بودند که نهایت با هت ریک کاوه رضایی و به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا توانستند با نتیجه 5 بر 3 برابر این تیم به پیروزی برسند.

در این دیدار که به نوعی پیش بازی فینال جام حذفی امسال بود، ذوب آهن با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا هم از سد حریفش گذشت و هم خود را در جمع مدعیان گنجاند.

با این نتیجه سبزپوشان به جایگاه پنجم جدول رسیدند.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim//Uploaded/Image/1394/01/27/139401272349204805111404.jpg

در دیگر بازی این هفته و در ال کلاسیکو فوتبال ایران، شاگردان حسین فرکی که در تیم سپاهان اصفهان به مصاف پرسپولیس تهران رفته بودند و در نهایت تواسنتند در ورزشگاه آزادی با به نمایش گذاشتن یک بازی قابل قبول از سد حریف خود بگذرند. سپاهان که همانند دیدار های گذشته، در دقایق پایانی نیمه اول گل خوردند، در نیمه دوم با در دست گرفتن جریان بازی توانستند از سد حریف خود بگذرند و ال کلاسیکو ایران را به سود خود به پایان برسانند.

البته با وجود تمام مسائل نباید از بازی خوب پرسپولیس نسبت به دیدارهای پیشین گذشت.

با این نتیجه سپاهان 47 امتیازی شد به رده سوم جدول صعود کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
اخبارتون درمورد میلاد بیگی کاملا مغرضانه و دروغ است؟ اگر شما واقعا خبرنگار هستید رسالتتان ایجاب میکند که به دنبال حقیقت بروید نه یک طرفه به قاضی؟ شما از کجا میدونید که ایشون مصدوم نشدن؟ میلاد بیگی اقای مرتضی شیری را برد انا اسیب دید و نتونست مقابل عمیدی بازی کنه؟ واقعا براتون متاسفم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار