تابناک: سرپرست اداره راه و شهرسازی نطنز گفت: برای کنترل هرچه بهتر وضعیت راه‌ها و کاهش خطر تصادفات جاده‌ای در شهرستان نطنز، گشت‌های ویژه نوروزی در سطح جاده‌های این شهرستان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱ 03 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، جواد نظرپور با اشاره به برنامه‌های این اداره برای هفته‌های پایانی سال جاری و سفرهای نوروزی اظهار کرد: با توجه به همکاری پلیس راهور شهرستان در ۱۰ ماهه امسال، شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در سطح جاده‌های شهرستان نطنز بوده‌ایم .

سرپرست اداره راه و شهرسازی نطنز ادامه داد: برپائی ایستگاه سلامت با همکاری ارگان‌ها اجرا خواهد شد و توجه به اینکه این طرح سال قبل نیز اجرا شد و نتاج خوبی داشت، امسال نیز این ایستگاه برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان نطنز ۱۰۴۰ کیلومتر راه هم‌سنگ وجود دارد که شامل ۲۴۰ کیلومتر آزاد راه و ۸۰۰ کیلومتر راه جاده‌ای است که حدود ۵۰۰ کیلومتر آن در مناطق کوهستانی و برفی قرار دارد.

نظرپور تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نطنز دارای نقاطی پر ترافیک مانند روستای تاریخی ابیانه و امام‌زاده آقاعلی عباس(ع) است و حجم بالای خودرو وارد شهرستان نطنز می‌شود، تقاطع غیر هم سطح آزادراه، با محور روستای هنجن و روستای سرآسیاب و شهر بادرود از نقاط پرترافیک است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار