ترمیم به نصف جهان می رسد؛
تابناک: اگر شنیده های تابناک در خصوص تغییرات در روزهای آینده صحت داشته باشد، رسول زرگرپور بعد از گذشت بیش از دو سال باید با استانداری اصفهان خداحافظی کند و جای خود را به گزینه بعدی دولت یازدهم بدهد.
کد خبر: ۲۵۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 29 June 2016

به گزارش تابناک اصفهان، زمزمه تغییر استانداران در هر دولتی به ویژه در ماه های پایانی دولت ها قوت بیشتری می‌گیرد و بخش مهمی از اخبار رسانه های محلی به تغییر و تحولات دراین خصوص اختصاص می یابد.

این قاعده برای دولت تدبیر و امید هم قطعا ساری و جاری است و در حالی که کمتر از 11 ماه دیگر به پایان کار دولت یازدهم باقی نمانده است گویی، عزم دولت برای تغییر برخی استانداران جزم شده است.

در همین زمینه سخنگوی وزارت کشور گفت: احتمال دارد با ارزیابی استانداران یک یا دو تن از آنها تغییر کند.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور درباره احتمال تغییر برخی از استانداران اظهار داشت: وزارت کشور در حال ارزیابی استانداران بوده اما این ارزیابی‌ها هنوز نهایی نشده است.

وی افزود: زمانی که ارزیابی‌های مربوط به استانداران نهایی شود ممکن است، یک یا حداکثر دو استاندار تغییر کند.

پیشتر نیز محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور در گفت‌و‌گویی از تغییر برخی استانداران خبر داد و مدعی شد در برنامه‌ وزارت کشور تغییر برخی از آقایان استاندار در دستور کار است، اما تعدادشان کم بوده ولی به‌مرور این تغییرات انجام خواهد شد.

در روزهای گذشته و در جلسه هیئت دولت، حکم دو استاندار دیگر برای استان های خراسان شمالی و خراسان جنوبی صادر شد و محمدرضا صالحی به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی و سیدعلی اکبر پرویزی به عنوان استاندار جدید خراسان جنوبی از سوی هیئت وزیران رای اعتماد گرفتند.

حال از آنجائیکه تغییر چند استاندار دیگر هرچند محدود، در دستور کار دولت قرار دارد و با توجه به اینکه از حدود یک سال گذشته شنیده ها حاکی از تغییر استاندار اصفهان نیز بوده است، باید منتظر بود و دید آیا این تغییرات به ساختمان استانداری اصفهان هم خواهد رسید؟.

اگر شنیده های تابناک در خصوص تغییر استاندار اصفهان در روزهای آینده صحت داشته باشد، رسول زرگرپور بعد از گذشت بیش از دو سال باید با استانداری اصفهان خداحافظی کند و جای خود را به گزینه بعدی دولت یازدهم بدهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار