موذنی:
تابناک: سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: فاز نخست پارک مشاهیر صفوی اصفهان همزمان با هفته نکوداشت اصفهان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، موذنی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت برگزاری هفته نکوداشت اصفهان برگزار شد با اشاره به برخی از طرح‌های قابل بهره‌برداری شهر اصفهان در این هفته اظهار داشت: افتتاح باغ علوم و فنون اصفهان با همکاری حوزه شهرداری در اصفهان از برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان است.

وی با بیان اینکه دیوار نگاره امضای خطاطان بزرگ اصفهان که در تخت فولاد مدفون هستند از دیگر طرح‌های قابل رونمایی در هفته نکوداشت اصفهان است، ابراز داشت: رونمایی از نماد معراج که به صورت تندیسی در منطقه ۱۰ تعبیه شده است نیز از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری هفته نکوداشت اصفهان است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری اولین سمپوزیوم سردیس مشاهیر صفوی در اصفهان در سال گذشته افزود: به دنبال این سمپوزیوم فاز اول پارک مشاهیر صفوی در هفته نکوداشت اصفهان افتتاح می‌شود.

وی نورپردازی بزرگراه شهید آقابابایی، نماد رهایی در مقابل گلستان شهدا، سردیس مشاهیر و کتیبه نقش بر جسته اسامی خیابان‌ها و پاتوق‌های شهری از طرح‌های سازمان زیباسازی شهرداری برای هفته نکوداشت اصفهان عنوان کرد و افزود: این طرح‌ها در مناطق ۵، ۶ و ۱۰ شهرداری اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :