مدیر عامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان:
تابناک: مدیر عامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان از برگزاری 22 برنامه متنوع در شهر به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 19 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مهدی بقایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد هفته نکوداشت اصفهان اظهار کرد: 22 برنامه‌ای که توسط این نهاد در هفته نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود با محوریت میدان امام علی (ع) است.

وی با اشاره به آغاز حرکت این سازمان در زمینه توسعه گردشگری داخلی و گردشگری شهری افزود: برگزاری هفته گردشگری بازارچه حسن‌آباد و همچنین محله علی‌ قلی آقا در این راستا بوده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان در ادامه از برگزاری هفته گردشگری میدان امام علی (ع) در ابعاد ملی و بین‌المللی خبر داد و بیان کرد: در این میدان فضای منحصربه‌فردی از دوران سلجوقیان به وجود می‌آید.

وی بازسازی میدان امام علی (ع) به سبک سلجوقیان، نمایش مشاغل و لباس‌های آن دوره و معرفی مسجد جامع عتیق در قالب گروه‌های گردشگری را از جمله اقدامات این نهاد برشمرد.

بقایی اختتامیه همایش گردشگری محلات، برگزاری جشن میدان امام علی (ع) در این هفته از ساعت 16.30 تا 19 با برنامه‌های متنوع، بزرگداشت استاد سفالگر اصفهانی، ارکستر بزرگ مجلسی خورشید، سومین جشنواره موسیقی اصفهان، دومین کنسرت گوشه‌های اصفهان، نمایش فاخر صحنه‌ای در کنار پل خواجو، نمایشگاه عکس تئاتر اصفهان، اختتامیه سالانه ملی نقاشی اصفهان از منظر گردشگری و نمایشگاه نقاشی اصفهان را از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته نکوداشت اصفهان برشمرد.

وی از برگزاری جشنواره عکس شیخ بهایی برای نخستین بار در اصفهان خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره پیش از این منتشر شده و 480 عکاس در این جشنواره شرکت کردند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: نمایش آثار عکاسان از سوم تا دهم در موزه هنرهای معاصر و در روز 11 اختتامیه این جشنواره برگزار می‌شود.

وی تولید سروده‌ای به نام اصفهان به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی را از دیگر اقدامات این مجموعه برشمرد و اضافه کرد: این سروده در این ایام رونمایی می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار