هروز یک تغییر؛
تابناک: این جابجایی بعد از استعفای فروغی ابری از دانشگاه آزاد خوراسگان و نیز استعفای پورمقدسی از ریاست بیمارستان چمران اصفهان، سومین جابجایی مدیریتی از ابتدای هفته جاری تا امروز بوده است.
کد خبر: ۲۴۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 20 June 2016

به گزارش تابناک اصفهان، سریال عزل و نصب‌های مدیریتی در اصفهان که استارت آن از دانشگاه آزاد خوراسگان زده شد، تا امروز نیز ادامه دارد و در جدیدترین جابجایی‌ها، منصور شریعتی از ریاست دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، خداحافظی کرد.

با رفتن شریعتی و با حکم رئیس دانشگاه علمی کاربردی کشور، سید عبدالعلی ذوالانواری به عنوان سرپرست واحد استانی اصفهان منصوب شد.

در حکم انتصاب سرپرست واحد استانی اصفهان آمده است: به موجب این حکم به عنوان «سرپرست واحد استانی اصفهان» منصوب می‌شوید. لازم است برای تحقق اهداف کلان دانشگاه در جهت آموزش‌های مهارتی نهایت سعی و تلاش خود را بکار گرفته و اهتمام ویژه‌ای به موارد ذیل داشته باشید:

برنامه‌ریزی جهت کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مهارت محور مراکز

برنامه‌ریزی جهت نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های مهارت افزا

نظارت دقیق و کامل بر امور مراکز و ارائه برنامه‌های تحول‌گرا

ظرفیت‌سازی برای گسترش آموزش‌های پودمانی

امید است با استعانت از ایزد منان در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مطالبات ریاست محترم جمهوری در تعامل با مجموعه دانشگاهی در جهت تحقق اهداف دانشگاه نسل سوم موفق و پیروز باشید.

این جابجایی بعد از استعفای فروغی ابری از دانشگاه آزاد خوراسگان و نیز استعفای پورمقدسی از ریاست بیمارستان چمران اصفهان، سومین جابجایی مدیریتی از ابتدای هفته جاری تا امروز بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار