مدیرکل راه آهن اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل راه‌آهن اصفهان از راه‌اندازی قطار مسافربری جدید اصفهان ـ بندرعباس در چهارشنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 18 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن ماسوری اظهار کرد: این خط چهار تخته لوکس است و هر روز از مقصد اصفهان به بندرعباس حرکت می‌کند.

وی هدف از این اقدام را افزایش ظرفیت جا‌به‌جایی مسافر در این محور دانست و افزود: در گذشته در این محور یک قطار و به فاصله زمانی یک روز در میان حرکت می‌کرد.

مدیرکل راه‌آهن استان اصفهان هزینه تجهیز این خط را 20 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با افزایش و توسعه خطوط راه‌آهن می‌توان به رونق گردشگری داخلی در اصفهان امید بیشتری داشت.

وی آینده خطوط ریلی اصفهان را بسیار روشن توصیف کرد و ادامه داد: اصفهان بهترین شبکه حمل و نقل ریلی در کشور را داراست و تلاش ما بر افزایش کیفیت متناسب با استانداردهای بین‌المللی است.

ماسوری با اشاره به ورود دومین قطار گردشگران خارجی به اصفهان ابراز امیدواری کرد سفر با قطارهای گردشگری توسط گردشگران خارجی به اصفهان افزایش یابد.

امروز دومین قطار گردشگران خارجی حامل 50 گردشگر از قاره‌های اروپا، آمریکا و اقیانوسیه وارد اصفهان شدند.این گردشگران در جریان این سفر یک روزه خود به اصفهان از آثار تاریخی اصفهان شامل کلیسای وانک، باغ موزه چهلستون و میدان نقش جهانی بازدید می‌کنند.این قطار امشب اصفهان را به مقصد زنجان ترک می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار