یاداشت از: مهدی جمالی نژاد؛شهردار اصفهان
تابناک: انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه ای (مد) توسط خبرگان مردم در سال ۶۸، نقطه عطفی در حرکت درخشان انقلاب اسلامی شد و هر روز که گذشت دلها را بیش از پیش با آرمان های امام پیوند داد.
کد خبر: ۲۴۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 04 June 2016
به گزارش تابناک اصفهان، شاید آن روز که حضرت روح الله از جمع فرزندان و یاران خود جدا شد و به معشوق حقیقی اش پیوست، کمتر کسی جایگاه چشمگیر کنونی ایران اسلامی را در ذهن خود متصور می شد. اما خدا بر ما منت نهاد تا پس از داغ عظیم فقدان امام امت (ره)، با کسی بیعت کنیم که هر زمان دلتنگ روزهای جماران می شویم ، با نگاهی به چهره اش و مرور بیاناتش ، بر راه امام استوارتر گام برداریم.

آری، انتخاب شایسته حضرت آیت الله خامنه ای (مد) توسط خبرگان مردم در سال ۶۸، نقطه عطفی در حرکت درخشان انقلاب اسلامی شد و هر روز که گذشت دلها را بیش از پیش با آرمان های امام پیوند داد.

در دوران شکوهمند زعامت مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران به مقامی رفیع در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در سطح منطقه دست یافت که لازم است در هر حال خداوند را به پاس این نعمت بزرگ شاکر باشیم.

 امیدواریم به فضل الهی، در این جامعه انقلابی، با یاد آن امام مومن، متعبد و انقلابی، با رهبری جانشین انقلابی اش و  با نیروی جوانان انقلابی که سالها بعد از انقلاب رشد و نمو یافته اند، کشتی این انقلاب را به ساحل امن آن یعنی حضرت حجت بن الحسن برسانیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار