نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انگلیسی‌ها درصدد هستند برنامه‌های استعمار پیر را در جامعه ایرانی اسلامی ترویج دهند، گفت: مردم قزوین استقلال دینی و ملی را از دست نداده و به فرهنگ‌های وارداتی اکتفا نکنند.
کد خبر: ۲۳۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 02 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه انسان در جایی که زندگی می‌کند باید ملتزم به لوازم سکونت اجتماعی و مردمی باشد، اظهار کرد: ممکن است افرادی در جامعه به بی‌بند و باری گرایش داشته و زندگی افراد دیگر را به آلودگی بکشانند که در این صورت باید حال عموم را رعایت کنند.

وی افزود: عده‌ای مختلط و بسیار زننده و آلوده به تمام معنا با ایجاد خانه‌ها فساد و برپایی پارتی و غیره امنیت مردم را تهدید می‌کنند که این قابل تحمل نیست.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در استانی و شهری مثل قزوین که از دیر زمان به تدین و به دارالمؤمنین مشهور است، افرادی برای هوس‌های خود خانواده‌هایی را که باید محیطی سرشار از آرامش داشته باشند، تهدید می‌کنند.

اسلامی بیان کرد: استان قزوین ناهنجاری و هنجارشکنی را برنمی‌تابد چراکه این مسائل دور از شأن مردم مسلمان و شریف این استان است و مردم استان قزوین با تمام وجود از ابتذال، بی‌فرهنگی و لاابالی‌گری بیزار و متنفر هستند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد با اظهارنظر خود ابتذال‌ و فسادی که در جامعه اتفاق می‌افتد را خوب جلوه می‌دهند، یادآور شد: افراد با صلاحیت و با مسؤولیتی که حکم این‌گونه ابتذال و ولنگاری‌ها را تأیید کرده باشند، قطعاً کسانی هستند که به نظام خانواده اندیشیده و به حریم خانواده فکر می‌کنند و اجازه نمی‌دهند هرگز این‌گونه ابتذال‌ها در جامعه به وجود آید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عموم مردم و افراد جامعه از ابتذال و کارهای بی‌فرهنگ متنفر هستند و در این راستا نیز از مسؤول و دادستان استان قزوین تقدیر و تشکر می‌کنم که جلوی این مفاسد، ولنگاری، هرج و مرج و برهم زنندگان اجتماعی را با احکام دادسرا و دستگاه قضایی می‌گیرد.

اسلامی بیان کرد: اگر دادستان استان قزوین در مقابل این ولنگاری و مفاسد اقدامی نکند جامعه به سمت انحطاط و اضمحلال پیش می‌رود.

وی درخواست کرد: مسؤولان به وظایف خود در راستای داشتن شهری سالم و به دور از تشنج و ابتذال عمل کرده و وظایف سنگینی که به آن‌ها محول شده به نحو احسن انجام دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی در جامعه هستند که رسانه‌های غربی را پیگیری می‌کنند و در این راستا نیز رسانه‌های غربی درصدد هستند تا کشور ایران را به سلطه خود درآورند.

اسلامی با اشاره به رسانه‌های انگلیسی که خون ملت‌ها را مکیده و معادن و ذخایر کشورهای اسلامی را به غارت می‌برند، یادآور شد: آنان با ساختن رسانه‌های مجازی و غیره درصدد هستند کشور ایران از استقلال، هویت دینی، ملی و فرهنگ اسلامی فاصله بگیرد.

وی بیان کرد: انگلیسی‌ها درصدد هستند فرهنگ خود را به کشور تحمیل کنند و برنامه‌های استعمار پیر را در جامعه ایرانی اسلامی ترویج داده و به اهداف شوم خود برسند؛ امید است مردم کشور به ویژه مردم استان قزوین استقلال دینی و ملی را از دست نداده و به فرهنگ‌های وارداتی اکتفا نکنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسؤولان اگر به فکر ایفای وظیفه باشند و در این زمینه نیز نهادها و ارگان‌ها دولتی و مردمی نیز دست به دست هم با وحدت و انسجام کارها را به پیش ببرند، قطع به یقین دشمن در بین آن‌ها نفوذ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار