جانشین فرمانده سپاه اصفهان:
تابناک: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: امروز در حوزه جنگ نرم بیشترین وظیفه بر دوش بانوان کشور است و با این رویکرد، برنامه‌های مقابله با جنگ نرم در سپاه اصفهان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 17 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در جمع بسیجیان بانوی ناحیه امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به شعار سال مبنی بر دولت، ملت، همدلی و همزبانی و حسن نیت مقام معظم رهبری برای انتخاب آن اظهار داشت: این همدلی و همزبانی نیز در بین افراد سپاه نیز دیده می شود و در حال حاضر همدلی و همزبانی با دولت در سپاه اصفهان به خوبی هدف‌گذاری شده است.

وی با اشاره یاد و خاطره شهید ابوالفضل شیروانیان بیان کرد: این شهید فرموده بود که همه شرایط برای شهادت و وصالم با خدا آماده است ولی تنها به اجازه والدین و همسرم احتیاج دارم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان خاطرنشان کرد: همسر بزرگوار ایشان در برابر قول شفاعت در آخرت ازطرف همسر خود به او این اجازه را می دهد و این یک نمونه همدلی و همزبانی است.

وی با اشاره به جنگ نرم ازطرف دشمن خاطرنشان کرد: گرچه در 8 سال دفاع مقدس این مبارزه بر عهده مردان بود ولی در حوزه جنگ نرم بیشترین وظیفه بر دوش بانوان کشور است.

سردار فدا درباره وظایف زنان بسیجی در عرصه مقابله با جنگ نرم خاطرنشان کرد: زنان بسیجی باید با حجاب، عفت و پاکدامنی و حضور در اجتماع با این جنگ مقابله و مبارزه کنند.

به گزارش تسنیم، در پایان این برنامه از همسر شهید شیروانیان، 3 بانوی ورشکار، 3 خواهر فعال قرآنی و 3 خواهر کادر نمونه تجلیل و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار