نماینده مردم اصفهان در مجلس خواستار شد
تابناک: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های مهم و نیمه تمام اصفهان از جمله تونل بهشت آباد، تونل گلاب، کنارگذر غرب و رینگ چهارم، قطار سریع السیر و مترو باید در سفر رئیس جمهور باید مورد توجه قرار گیرند.
کد خبر: ۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸ 02 February 2015
حمیدرضافولادگر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: طرح‌های مهم استان در این سفر باید موردتوجه قرار گیرند و برای تکمیل آن‌ها برنامه‌ریزی شود و این پروژه‌ها در اولویت تکمیل قرار گیرند.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به تونل بهشت‌آباد، تونل گلاب، کنارگذر غرب و رینگ چهارم، پروژه‌های دانش‌بنیان، طرح‌های تحقیقاتی، مصلای اصفهان، اتمام شبکه‌های آب‌رسانی، بیمارستان‌ها و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قطار سریع‌السیر اصفهان و مترو نیز از پروژه‌های مهم استان هستند، عنوان کرد: نیاز است در سفر ریاست جمهوری به استان در ارتباط با مناطق ویژه اقتصادی استان همچون پروژه بندر خشک نیز برنامه‌ریزی شود و این طرح‌ها در اولویت قرار گیرد و حوزه‌های علمیه نیز باید موردتوجه ویژه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان پروژه محور نیست و هدف دیدارهای مردمی است.

فولادگر در پاسخ به این سؤال که چرا این سفر پروژه محور نیست، گفت: هزینه‌های دولت افزایش‌یافته و این در حالی است که دولت از نظر مالی نیز با مشکل روبرو است بنابراین سعی شده سفرهای استانی پروژه محور نباشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار