رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
تابناک: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ارتقای صنایع دستی و توسعه گردشگری در اصفهان باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۲۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴ 16 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رضا امینی ظهر امروز در سلسله نشست‌‌های نبض فرهنگی شهر با موضوع صنایع دستی با بیان اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنایع دستی و گردشگری برخوردار است، اظهار کرد: توسعه اقتصاد شهری در اصفهان نیازمند توجه به حوزه صنایع دستی و گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه اصفهان در زمینه صنایع دستی و بخش‌های مرتبط با این حوزه از یک سلسله بیماری‌هایی رنج می‌برد، اضافه کرد: در صورتی که برای درمان این بیماری‌ها از یک سری پزشکان خارجی استفاده کنیم، این بیماری‌ها غیر‌درمان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری این سلسله نشست‌ها تصریح کرد: این جلسات براساس دغدغه هنری و احساس ضرورت در این حوزه‌ها برگزار می‌شود و ما باید مطالبات مردم را از دستگاه‌های اجرایی پیگیری کنیم.

وی به ضرورت ارتقای جایگاه اصفهان در حوزه گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد و افزود: این جلسات باید به صورت عملیاتی و در راستای رفع مشکلات و مطالبات مردم در سطح جامعه برگزار شود.

امینی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان دولتی به حوزه صنایع دستی و ارتقای گردشگری در اصفهان تاکید کرد: ارتقای صنایع دستی و توسعه گردشگری در اصفهان باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی محور اصلی نجات کشور از مشکلات مختلف را تغییر سبک زندگی به روش اسلامی دانست و افزود: در بخش زیر‌ساختی به فراهم‌سازی زیر‌ساخت‌های مورد نیاز به توسعه گردشگری در اصفهان توجه شده است و ما برای رونق اقتصاد شهری باید در راستای توسعه گردشگری در اصفهان تلاش کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار