تابناک: سید حمید رضا طباطبایی معتقد است، پروژه محور یا اعتبارمحور نبودن سفر روحانی معنایی ندارد، رییس جمهور شاید نخواهد پروژه جدیدی را آغاز کند اما باید کارهای نیمه تمام و مشکلات عمده استان را حل کند.
کد خبر: ۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 02 February 2015

سید حمید رضا طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار تابناک پیرامون مهم ترین معضل استان اصفهان گفت: مهم ترین مشکل استان در درجه نخست مسئله آب و احیای زاینده رود است که انتظار می رود با توجه به سفر روحانی این موضوع برطرف شود.

وی ادامه داد: البته مشکلات دیگری از جمله آلودگی هوا، اشتغال و بیکاری نیز در اصفهان وجود دارد اما مهم ترین معضلی که مردم از رئیس جمهور انتظار بر طرف کردن آن را دارند موضوع آب است.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نباید ظرفیت های مناسب استان را نادیده بگیریم، خاطرنشان کرد: مناطقی در اصفهان وجود دارد که از زیرساخت های اولیه زندگی مثل گاز، آب شیرین و امکانات رفاهی محروم اند و یا مناطقی در اصفهان وجود دارند که از شدت محرومیت همانند نقاط مرزی هستند.

وی با بیان اینکه اصفهان نسبت به خیلی از استان ها در مباحث اقتصادی و صنعتی پیشتاز بوده اشاره کرد و گفت: مطرح شدن اصفهان به عنوان یک استان برخوردار مسئله درستی نیست البته نباید ظرفیت های مناسب استان در بخش های صنعتی و اقتصادی را نادیده گرفت اما با وجود این پتانسیل، مشکلات اصفهان تاکنون حل نشده است.

طباطبایی با تأکید بر جدی بودن مشکلات بیکاری استان بیان کرد: مشکلات اصفهان در بحث بیکاری از خیلی استان ها بیشتر است و به طور کلی حرف برخورداری نسبت به اصفهان منطقی نیست.

وی با بیان اینکه حضور رئیس جمهور در اصفهان در تخصیص اعتبارات و بر طرف کردن مشکلات تأثیرگذار است، افزود: بخشی از سفر روحانی به اصفهان به دیدار با مردم اختصاص یافته اما عمده فعالیت این سفر در راستای بر طرف ساختن مشکلات است، به همین دلیل پروژه محور نبودن سفر روحانی معنایی ندارد، شاید او نخواهد کار جدیدی را آغاز کند اما باید کارهای نیمه تمام و مشکلات عمده استان را حل کند.

نماینده مردم مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار است وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت به منطقه خور و بیابانک سفر کند تا مشکلات این منطقه را بررسی کرده و به رئیس جمهور منتقل کند.

گفتنی است رییس جمهور به همراه 12 نفر از هیات وزیران چهارشنبه 15 بهمن در سیزدهمین سفر استانی به اصفهان خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار