عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان خواستار شد
تابناک: عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بانک اطلاعات جامع صنایع دستی باید به منظور تقویت و توسعه این صنعت در اصفهان راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۲۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 16 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، ندا واشیانی‌پور ظهر امروز در سلسله نشست‌‌های نبض فرهنگی شهر با موضوع صنایع دستی با بیان اینکه صنایع دستی به عنوان هنری ارزشمند و صنعتی مستقل، فرهنگی و اصیل است، اظهار کرد: ما باید به جنبه‌های قوی کاربردی صنایع دستی در زمینه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی توجه داشته باشیم.

وی به ضرورت تقویت صنایع دستی با استفاده از روش‌های اصولی اشاره کرد و ادامه داد: تامین امنیت برای سرمایه‌گذاری در واحد‌های صنعتی از جمله راهکار‌های تقویت صنایع دستی در شهر است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ما باید اطلاعات کاملی از صنایع دستی موجود در شهر داشته باشیم، تصریح کرد: بانک اطلاعات جامع صنایع دستی باید به منظور تقویت و توسعه این صنعت در اصفهان راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین حمایت از توسعه کارگاه‌های تولیدی به روش‌های مختلف ضرورت دارد، اضافه کرد: امروزه بحث مشاغل خانگی به دلیل کمک به اقتصاد خانواده‌ها به میزان بسیاری مطرح است و صنایع دستی می‌تواند به عنوان یکی از شغل‌های خانگی همانند گذشته در خانواده‌های مدرن امروزی تقویت شود.

واشیانی‌پور تاکید کرد: امنیت شغلی و افزایش پوشش بیمه‌ای برای افرادی که در زمینه صنایع دستی کار می‌کنند باید مورد توجه قرار بگیرد و توجه به صنایع دستی و رونق آن توجه به فرهنگ است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :