تابناک: فرماندار اصفهان با ابراز نگرانی از گسترش استعمال قلیان در مکان های عمومی از جمله پارک های حاشیه زاینده رود خواستار جلوگیری از استعمال قلیان در پارک های شهر توسط شهرداری اصفهان شد.
کد خبر: ۲۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 16 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فضل اله کفیل روز چهارشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از شورای اسلامی شهر خواست با ارائه طرحی، عرضه و استفاده قلیان در پارک ها و اماکن عمومی را ممنوع و در اینخصوص به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کمک کند.

وی، آسیب شناسی فعالیتهای سال گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر را راهکاری مثبت برای برنامه ریزیهای آینده دانست و گفت : بررسی مصوبات و فعالیت های سال گذشته و سنجش برخی از اقدامات، آسیب شناسی و بررسی اشکالات، ما را در تدوین برنامه های جامع و کم نقصان در سالجاری کمک می کند.

فرماندار اصفهان با تاکید بر ارائه چارچوبی مشخص در برنامه ریزی های سالجاری شورای مبارزه با مواد مخدر بمنظور هم افزا عمل نمودن دستگاه های متولی در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: بررسی فرصتهای استفاده نشده و تقویت نقاط ضعف در برنامه های گذشته راهکاری موثر در موفقیت برنامه های آتی است.

کفیل، تشکیل کمیته های آموزش و اطلاع رسانی، فعال نمودن بیش از پیش سازمان های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر و فعال شدن اتاق فکر با حضور صاحب نظران جهت تعیین اولویت های سالجاری همچنین مقابله جدی با خرده فروش ها را از برنامه های این شورا اعلام کرد و خواستار تشکیل و شروع به کار این کمیته ها شد.

وی، مبارزه همگانی و افزایش آگاهی های مردم در خصوص آسیب های مواد مخدر و مضرات مصرف قلیان با استفاده از ظرفیت های مختلف اطلاع رسانی ، آموزشی و تبلیغی را از جمله راهکارها و اقدامات پیشگیری ابتلا به مواد مخدر دانست و بر اجرایی شدن این اقدامات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، در این جلسه گزارشی از برنامه های سال گذشته شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان ارائه شد.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ، شهرستان اصفهان در بین شهرستان های استان رتبه اول در برگزاری جلسات این شورا و کمیته های بخش را به خود اختصاص داده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار