تابناک: رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بر ضرورت نقش‌آفرینی رسانه‌های گروهی در مقابله با جنگ اقتصادی کشور تأکید کرد.
کد خبر: ۲۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 16 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، رضا صفری  در جلسه شورای راهبردی رسانه‌های استان اصفهان که با حضور چند تن از مسئولان رسانه‌ها و اساتید دانشگاه و به‌منظور تبیین نقش رسانه‌ها در اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت برگزار شد اظهار کرد: تبیین جایگاه رسانه‌ها و چگونگی همکاری آنان به‌منظور دست‌یابی به سیاست‌های مشخص‌شده از سوی مقام معظم رهبری امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های گروهی کشور باید پیش‌قراول جریان رسانه‌ای احیای اقتصاد مقاومتی باشند اذعان کرد: امسال از منظر داخلی و بین‌المللی از جوانب مختلفی حائز اهمیت است، از همین رو دستگاه‌های رسانه‌ای در کشور موظف‌اند در حوزه جنگ اقتصادی نقش‌آفرینی بیشتری داشته باشند.

صفری، شناسایی ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی در جنگ اقتصادی، تبیین گفتمان اقتصاد مقاومتی و چگونگی ترویج برای عموم مردم و مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی را به‌عنوان سه وظیفه اصلی رسانه‌ها در سال جاری برشمرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با انتقاد از اینکه بخش عمده‌ای از اقتصاد کشور به تعیین تکلیف موضوع هسته‌ای ایران و توافق با دولت‌های غربی وابسته شده است تصریح کرد: این امید واهی است که رفع مشکلات اقتصادی کشور در گرو باج‌دهی به غرب است و اگر ما همه انرژی هسته‌ای کشورمان را هم به تاراج بگذاریم و منحل کنیم، به‌یقین مشکلات اقتصادی کشور در کوتاه‌مدت سامان نمی‌یابد.

وی اظهار امیدواری کرد رسانه‌های گروهی با مطالبه‌گری از مسئولان، بیان حقایق و دقت نظر در حوزه مفاسد اقتصادی و شناسایی گلوگاه‌های حوزه اقتصاد در راستای احیای اقتصاد مقاومتی گام‌های ویژه‌ای بردارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار