تزريق گفتمان جديد اصفهان در بدنه تيم مديريت شهري؛
اين روزها در پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي، رويكرد نوين و جديدي به نام " گفتمان جديد شهر" آغاز شده كه ابعاد مختلف آن در جاي جاي مديريت شهري اصفهان در حال شكل گيري است.
کد خبر: ۲۳۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 26 May 2016

تابناك اصفهان: بسياري از مديران شهري در عصر فعلي به اين نتيجه رسيده اند كه توجه به مقوله اطلاع رساني و تبليغات در ارتقا مشاركت مردم و كسب رضايت مردمي اولويت قابل توجهي دارد؛ از همين روست كه جايگاه روابط عمومي در شهرداري ها به يك جايگاه استراتژيك و اساسي تبديل شده است؛ چرا كه آن ها از سويي وظيفه اطلاع رساني و تبليغ برنامه هاي مختلف شهر را بر عهده دارند، از سوي ديگر نيز بايد درباره مسائل مختلف شهر و شيوه هزينه شدن بيت المال و همان پول عوارض هاي مردم به شهروندان اطلاعات بدهند.

اين روزها در پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي، رويكرد نوين و جديدي به نام " گفتمان جديد شهر" آغاز شده كه ابعاد مختلف آن در جاي جاي مديريت شهري اصفهان در حال شكل گيري است.


روابط عمومي نيز به عنوان يكي از بخش هاي مهم و اساسي در حال همراهي در اين مسير است و از همين رو شيوه هاي مختلف اطلاع رساني و تبليغ را به كار گرفته است. آنچه كه امروز از فعاليت هاي روابط عمومي شهرداري برداشت مي شود، اطلاع رساني، برنامه ريزي و هدايت مسائل مختلف براي تحقق سياست هاي كلان شهري است.

اين مسير در حال حاضر با به كارگيري يك شيوه نوين در حال پيشروي بوده و با استفاده از روش هاي خلاقانه و جديد در حال شكلدهي يك شيوه جديد در اطلاع رساني و تبيلغ است. فعاليت گسترده در شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي، گسترش روابط بين الملل، انعكاس ظرفيت هاي مختلف اصفهان و فعاليت هاي تيم مديريت شهري در رسانه هاي مختلف كشور و رسانه هاي بين المللي و ... از جمله اين فعاليت ها است.


اين فعاليت ها و اين مدل جديد اطلاع رساني و تبليغات سبب درخشش روابط عمومي شهرداري با راهبری هادی نباتی نژاد از چهره های تاثیرگذار و توانمند حوزه ارتباطات در جشنواره هاي مختلف استاني و كشوري شده به گونه اي كه در سطح كشور روابط عمومي كلان شهر اصفهان يكي از روابط عمومي هاي نوين و برتر به حساب مي آيد.


با توجه به اين موضوع مي توان گفت رويكرد نوين گفتمان جديد اصفهان در بدنه تيم مديريت شهري تزريق شده و بسياري از مديران مختلف در جهت كسب رضايت مردم و ارتقا مشاركت شهروندان در برنامه هاي شهري فعاليت هاي گسترده اي صورت داده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار