سرمربی تیم العین امارات:
تابناک: وی در پاسخ به سئوالی پیرامون شباهتش با برانکو ایوانکویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: برانکو دوست بسیار خوب من است و ما در یک شهر بازی می‌کنیم؛ او مربی من بوده و او باعث شد که من مربی شوم و مرا به مربیگری ترغیب کرد و امیدوار هستم که در چهار پنج روز آینده نیز او را ببینم.
کد خبر: ۲۳۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 24 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، سرمربی تیم العین عمارت در نشست خبری خود با خبرنگاران اصفهانی که در محل هتل کوثر برگزار شد، با اشاره به اینکه ما کار سختی برای بازی با ذوب آهن در پیش داریم، اظهار داشت: از آنجائیکه ما در بازی قبلی با این تیم به نتیجه مساوی رسیدیم بنابراین ارزیابی ما از ذوب آهن یک تیم خوب است.

وی بیان داشت: هرچند برای بازی پیش رو خسته هستیم اما باید همه تلاش خود را برای گل زدن انجام دهیم.

 زلاتکو دالیچ ادامه داد: با این وجود ذوب آهن تیم کوچکی نیست و می تواند بازی فردا را با پیروزی به پایان برساند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون شباهتش با برانکو ایوانکویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: برانکو دوست بسیار خوب من است و ما در یک شهر بازی می‌کنیم؛ او مربی من بوده و او باعث شد که من مربی شوم و مرا به مربیگری ترغیب کرد و امیدوار هستم که در چهار پنج روز آینده نیز او را ببینم.

سرمربی تیم العین درباره تفاوت دستمزد بین بازیکنان دو تیم و تأثیر آن در این مسابقه خاطرنشان کرد: به این باور دارم که دستمزد بازیکنان نقش کلیدی در شیوه بازی کردن تیم‌ها ندارد و ربطی به شغل و حرفه من ندارد که درباره دستمزد و حقوق بازیکنان بدانم چیز مهم، توفیق و موفقیت تیم من در مسابقات به شمار می‌رود. اگر به من باشد، حاضرم حقوقم را بدهم و به مرحله بعد صعود پیدا کنم!


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :