بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: کارآگاهان بر این عقیده اند که سرقت های مسلحانه متعدد در استان های کشور و چندین قتل بخشی از اقدامات تبهکارانه اعضای این باند باشد.
کد خبر: ۲۳۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 21 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

بامداد امروز ماموران انتظامی استان اصفهان پس از ماه ها فعالیت اطلاعاتی بر روی یک باند بزرگ سرقت مسلحانه در کشور ، اعضای این باند را در سمیرم زمین گیر کردند.

پنج صبح امروز ماموران انتظامی استان اصفهان پس از حصول اطلاع از ورود اعضای یکی از باندهای خطرناک سرقت مسلحانه به این استان، با آن ها درگیر شدند که سارقان بدون توجه به اخطارهای پلیس، به صورت مستقیم اقدام به تیراندازی به ماموران کردند.

ماموران نیز با کنترل درگیری ها و تلاش برای این که به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نگردد، توانستند با به هلاکت رساندن دو نفر از این سارقان و زخمی کردن دو نفردیگر، بقیه اعضای این باند را دستگیر نمایند.

کارآگاهان بر این عقیده اند که سرقت های مسلحانه متعدد در استان های کشور و چندین قتل بخشی از اقدامات تبهکارانه اعضای این باند باشد.

بنا بر این گزارش قرار است فرماندهی انتظامی استان اصفهان بعدازظهر امروز طی یک نشست خبری جزئیات بیشتری از این حادثه را تشریح کند.




راکب موتورسوار قربانی تصادف با کامیون

معاون اجتماعی پلیس اصفهان گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک کامیون باخبر و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ جهانگیر کریمی ادامه داد: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب موتورسوار جان خود را از دست داد.

وی بیان داشت: کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلوی راکب موتورسوار اعلام کرده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان خاطرنشان کرد: کلیه رانندگان وسایل نقلیه مخصوصاً راکبان موتورسیکلت‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و موتورسوارها از ورود به اتوبان‌ها و محل‌های ممنوع خودداری نمایند تا شاهد بروز این‌گونه حوادث نباشیم.

11 زخمی در یک تصادف
براثر برخورد سه دستگاه خودروی پژو 206، پراید و وانت پیکان در شهرستان فریدن ، جاده دامنه به خوانسار، 11 نفر مصدوم شدند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: این سانحه رانندگی ساعت 19 و هفت دقیقه امروز به اتاق فرمان اورژانس 115 اعلام شد ودو واحد خودروی امدادی به محل اعزام شدند.

دکتر غفور راستین افزود: از 11 تن مصدوم این حادثه سه نفر به صورت سرپایی درمان و هشت نفر دیگر نیز پس از دریافت خدمات اولیه درمانی توسط واحدهای امدادی به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار