بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: در ابتدای وقوع حادثه یک دستگاه آمبولانس در سر صحنه حادثه حاضر شد ویک خودروی پلیس کلانتری نیز در ابتدای زمان وقوع حادثه در محل حاضر شد اما پس از چند دقیقه محل را ترک کرد.
کد خبر: ۲۳۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 16 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

حوالی ساعت 11 و 20 صبح دوشنبه این تصادف در اتوبان شهید صیاد شیرازی مقابل مجتمع اداری امیرکبیر به وقوع پیوست و نیروهای اورژانس کمتر از 30 دقیقه پس از زمان وقوع حادثه در محل تصادف حاضر شدند.
در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ بشدت به دیوار بتنی کنار اتوبان برخورد کرد و سرنشینان آن دچار مصدومیت شدند.

با تماس های مکرر مردم با نیروهای اورژانس و پلیس، این نیروها کمتر از نیم ساعت پس از زمان وقوع حادثه به محل تصادف رسیدند.

در ابتدای وقوع حادثه یک دستگاه آمبولانس در سر صحنه حادثه حاضر شد ویک خودروی پلیس کلانتری نیز در ابتدای زمان وقوع حادثه در محل حاضر شد اما پس از چند دقیقه محل را ترک کرد.

البته شاید بتوان ترافیک سنگین و ازدحام رانندگان عبوری که به قصد تماشای صحنه تصادف از سرعت خود می کاستند و بر ترافیک محل می افزودند را یکی از دلایل و موانع امداد رسانی در اینگونه حوادث عنوان کرد .



در حادثه مذکور نیز بسیاری از مردم برای دیدن صحنه تصادف به محل وقوع حادثه آمدند و باعث ایجاد ترافیک و راهبندان سنگین در اتوبان شدند.

غفور راستین رئیس فوریت‌های پزشکی استان اصفهان پارسال درباره مدت‌زمان اعزام اورژانس از لحظه تماس، گفت: در مواردی که خدمات اورژانس در شهرها است، نزدیک‌ترین مرکز به محل امدادخواهی اعزام می‌شود که در 80 درصد موارد زمان آن 8 دقیقه است .خبرنگار ایرنا شاهد این حادثه بوده است.

دزدان سیگار در دام پلیس!
فرمانده انتظامی شهرستان "اردستان" گفت: پس از سرقت یک دستگاه تریلر ترانزیت حامل یک محموله سیگار خارجی در شهرستان "اردستان" شناسایی سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ"رحمت‌الله مهران فر"افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام و اقدامات تخصصی خاص موفق شدند سارقان را که چهار نفر بودند شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی دریکی از استان‌های کشور دستگیر کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه سارقان راننده و کمک‌راننده را نیز گروگان گرفته بودند اضافه کرد: در مخفیگاه سارقان تریلر و محموله آن کشف و به شهرستان "اردستان" منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: این محموله شامل 942 کارتن سیگار است و درمجموع تعداد 18 میلیون و 840 هزار نخ سیگار است.

مهران فر ارزش محموله کشف‌شده را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر چهار متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

اشرار مزاحم دستگیر شدند
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان، مبنی بر اینکه سه نفر از اوباش با ایجاد درگیری، قدرت‌نمایی و تهدید وی با سلاح سرد از او اخاذی کردند، مراتب دستگیری متهمان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ شهریاری افزود: با توجه به اینکه متهمان از وضعیت اخلاقی و رفتاری مناسبی برخوردار نبوده و در محل نیز وجه خوبی نداشته‌اند و همچنین اهالی محل نیز از وضعیت نامبردگان به تنگ آمده بودند پس از انجام تحقیقات میدانی، مخفیگاه این افراد شناسایی و مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی این افراد را در دو عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری درزمینهٔ ایجاد شرارت و ناامنی برای شهروندان هستند که در این زمینه پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار