مسئولان پاسخ‌های مدبرانه بدهند؛
تابناک: طرح آبرسانی بهشت آباد که همه جار و جنجال‌هایش تا سال‌ها دست از سر مردم اصفهان برنمی‌داشت، حالا این روزها و با تدبیر دولت حسن روحانی، قرار است با دور زدن مردم اصفهان خود را به کرمان برساند!!.
کد خبر: ۲۳۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 16 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، طرح آبرسانی بهشت آباد که همه جار و جنجال‌هایش تا سال‌ها دست از سر مردم اصفهان برنمی‌داشت، حالا این روزها و با تدبیر دولت حسن روحانی، قرار است با دور زدن مردم اصفهان خود را به کرمان برساند!!.

بهشت آباد که بیش از 12 سال طرح تحقیقاتی و مطالعاتی را با همه هجمه‌ها به اصفهان، در اصفهان پشت سر گذاشته است با سفر حسن روحانی و هیئت دولت به کرمان، به ناگاه مسیر خود را عوض کرد و با دور زدن اصفهان، کرمانی‌ها را سیراب خواهد کرد.

این طرح که قرار بود به سه استان یزد، اصفهان و کرمان برسد، با تصمیمات ناگهانی و البته بدون توضیح دولت در خصوص چرایی تغییر مسیر طرح، تنها قرار است به کرمان برسد.


این طرح در حالی با این وضعیت به مرحله اجرایی رسیده است و کلنگ آن در کرمان از سوی رئیس جمهور به زمین زده شد که مردم و کشاورزان اصفهان سالها چشم انتظاری این طرح را کشیده بودند و البته علاوه بر چشم انتظاری، کم هزینه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی هم در یک دهه گذشته بابت این طرح نداده اند. اما اینکه حال چگونه با نادیده گرفتن حق مردم و کشاورزان مظلوم اصفهانی این طرح از کف اصفهان رفته است، جای تامل و سوال دارد.


سوال‌های زیادی که بعد از متحمل شدن دردسرهای زیاد و هزینه‌های هنگفت اجتماعی برای مردم اصفهان، باید در درجه اول هیئت دولت و در وهله دوم، مسئولان ارشد استان اصفهان به زودی پاسخ‌گوی آن باشند.

اینکه چرا در این روزهای بی‌‌آبی تنها، شیرهای آب خانه های مردم اصفهان از سوی مسئولان نشانه رفته است و حواس‌ها پرت شده تا طرحی در غفلت مدیران اصفهانی راه خود را از اصفهان کج کند.

این‌ها همه سوالاتی است که مردم اصفهان از مسئولان حاکمیتی دارند و باید این بار به جای توجیه و تفسیرهای سیاسی، مسئولان جواب قانع کننده ای برای مردم نجیب اصفهان داشته باشند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار