تابناک: امام جمعه موقت اصفهان گفت: تنفر و انزجار ملت عظیم ایران از رژیم آل‌سعود صهیونیست‌دوست است و اهانت به اعراب را هرگز جایز نمی‌داند.
کد خبر: ۲۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 14 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در توضیح مصاحبه اخیر منتشر شده از وی در یکی از رسانه‌ها که تیتر آن سبب به وجود آمدن برخی از شائبه‌ها و بدبینی‌ها میان عجم و عرب شد، اظهار کرد: ما پیرو دین اسلام بوده و بر اساس اسلام تفاوتی میان عرب و عجم نیست.

وی بیان کرد: پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) همگی عرب بوده‌اند و بزرگ‌ترین افتخار ما پیروی از آنهاست و هرگز هرگونه توهین علیه اعراب جایز نیست.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: آنچه که ملت ایران و غیرت‌مندان ایرانی از آن به شدت ناراحت هستند، اقدامات رژیم منفور و منحوس آل‌سعود است که در تمامی این سال‌ها حتی یک گلوله هم به سمت رژیم نامشروع و اشغالگر اسرائیل شلیک نکرده است.

وی افزود: امروز تنفر و انزجار ملت ایران از رژیم آل‌سعود کودک‌کش و صهیونیست‌دوست به دلیل تهاجم و تجاوزات اخیر به مردم بی‌پناه یمن و کشتار جمعی، همچنین اقدام به اعمال منفوری چون اتفاق رخ داده در فرودگاه جده بوده که با هدف خدشه به عزت ایران انجام شده است.

رهبر خاطرنشان کرد: نفرت ما از دولت و سیاست‌های بیگانه آل‌سعود در برابر مسلمانان منطقه است و هرگز اهانت به طایفه عرب را بر نمی‌تابیم و جایز نمی‌دانیم.

وی اضافه کرد: ملت عظیم ایران همچون هر فرد عدالت‌خواه و انسانی از اقدامات اخیر آل‌سعود به شدت خشمگین و عصبانی است اما این امر به معنی مقابله و توهین به اعراب نیست، چراکه آنها برادران دینی ما هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار