رئیس انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان گفت: یازدهمین جشنواره برترین روابط عمومی های استان اصفهان همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس این انجمن با معرفی آثار برتر روابط عمومیها در 9 محور اصلی روز چهارشنبه هفته جاری در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 14 May 2016
حمیدرضا غزنوی با اعلام این مطلب افزود: 27 اثر برگزیده از بین آثار روابط عمومی ارگان های دولتی و بخش خصوصی استان اصفهان ارسال شده به دبیرخانه انجمن، در این جشنواره معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، تبلیغات و انتشارات، ارتباطات، روابط عمومی الکترونیک، مراسمها و مناسبت ها، نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی، مستندسازی و آرشیو سمعی و بصری، توانمندسازی و ارتقای روابط عمومی ها، پژوهش و افکارسنجی و ایده های نو از جمله مهمترین محورهای مورد ارزیابی آثار توسط هیات داوران است.

غزنوی با اشاره به اهدای سه سطح جوایز در قالب تندیس طلایی، نقره ای و برنز به روابط عمومی های برتر، اضافه کرد: تحلیل کمی و کیفی برنامه ها، ارائه راهکار برای بهبود وضعیت، افزایش مشارکت  کارگزاران روابط عمومی در راستای تحقق شعار سال، روش های برتر مستندسازی، بررسی فعالیت ها و برنامه های مطلوب و معرفی الگوهای موفق از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

وی ادامه داد: انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد و تاکنون بیش از 200 عضو حقیقی از مدیران و کارشناسان حوزه های مرتبط با روابط عمومی و رسانه دارد.

غزنوی گفت: برگزاری بیش از 70 گردهمایی روابط عمومی در استان و دوره های آموزشی در شهرهای مختلف کشور و همچنین برپایی نمایشگاه روابط عمومی از دیگر فعالیتهای این انجمن در سالهای اخیر محسوب می شود.

رئیس انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان اضافه کرد: بیشتر استانداران، مدیران و روسای ادارات و سازمانهای استان اصفهان عضو افتخاری این انجمن هستند.

او با اشاره به عمر نه چندان طولانی برخی سازمانهای مردم نهاد در کشور اضافه کرد: این انجمن با بدنه مردمی و نه سیاسی و اقتصادی، تاکنون بخوبی فراز و نشیبها را پشت سر گذاشته و به فعالیت خود ادامه داده است.

گفتنی است؛ در جشنواره سال قبل در بخش اطلاع رسانی و انتشارات ، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، شرکت آب و فاضلاب استان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، شرگت گاز استان و شرکت فولاد مبارکه سپاهان نیز لوح تقدیر دریافت کردند. 
در بخش تحقیق، پژوهش و افکارسنجی، شرکت آب و فاضلاب و شرکت گاز استان اصفهان تندیس و لوح تقدیر جشنواره را از آن خود کردند. 
در بخش برنامه ریزی، بهبود و توانمندسازی نیز جهادکشاورزی و مخابرات استان مفتخر به کسب تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و شرکت توزیع برق نیز لوح تقدیر این بخش را به خود اختصاص داد. 
همچنین در بخش تبلیغات و مناسبت ها، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، شرکت آب و فاضلاب، جمعیت هلال احمر، شرکت پرشیان فولاد و نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان رسید و انجمن صنفی روزنامه نگاران، انجمن ورزشی نویسان اصفهان، سازمان بسیج رسانه و شرکت قارچ یکتای سپاهان لوح تقدیر این بخش از جشنواره را دریافت کردند.

در بخش تشریفات دهمین جشنواره انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان نیز اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان؛ سازمان فنی و حرفه ای؛ اداره کل حمل و نقل و پایانه ها و توزیع برق تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند و لوح تقدیر این بخش نیز به شرکت پرشیان فولاد و جهاد کشاورزی رسید. 

در بخش روابط عمومی الکترونیک نیز اداره حفاظت محیط زیست، شرکت گاز و اداره کل گمرک استان مفتخر به دریافت تندیس جشنواره و لوح تقدیر شدند و از شرکت نمایشگاه های بین المللی، مخابرات، اوقاف و امور خیریه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با لوح تقدیر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار