مدیر بانک قرض‌الحسنه رسالت استان اصفهان:
مدیر بانک قرض‌الحسنه رسالت استان اصفهان گفت: بانک قرض‌الحسنه رسالت به گونه‌ای کسب و کار اجتماعی است که از واحدهای کارآفرینی تاثیرگذار در جامعه حمایت می‌کند.
کد خبر: ۲۲۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 14 May 2016
ابراهیم مسکین در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در حاشیه دوازدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با بیان اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت در سطح کشور دارای سه بخش مجزا است، اظهار داشت: انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، بانک قرض‌الحسنه رسالت و مرکز خدمات بخش‌های این بانک هستند که به صورت مستقل در همه استان‌ها فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، بانک قرض الحسنه به عنوان کسب و کار اجتماعی معرفی شده است، ادامه داد: باید توجه داشت که این بانک قرض‌الحسنه در کسب و کارهای اجتماعی فعال کرده است.

مدیر بانک قرض‌الحسنه رسالت استان اصفهان با تاکید بر اینکه بانک قرض الحسنه رسالت خود نوعی کسب و کار اجتماعی است، اضافه کرد: این بانک ضمن اینکه به مردم برای راه اندازی کسب و کار وام می‌دهد نیازی به خیرین برای تامین منابع نیازی ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی کارآفرینان را شناسایی و در قالب‌های مختلف از آنها حمایت می‌کند، ابراز داشت: در این جشنواره نیز فعالیت‌های خوبی در زمینه شناسایی کارافرینان  و انعقاد تفاهم نامه اتفاق افتاده است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :