فرماندار سمیرم:
تابناک: فرماندار سمیرم گفت: وظیفه ما حفظ وحدت و دفاع از فرهنگ و ارزش‌های اصیل انقلابی و ایرانی است.
کد خبر: ۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱ 02 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدحسین نصرتی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه دخترانه شهدای کوی ماندگار سمیرم با گرامی داشت آغاز ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی در چنین روزی در سال 57 با ورود به فرودگاه مهرآباد تهران ضمن تشکر از مردم و ارتش و دعوت ملت به وحدت کلمه عازم بهشت‌زهرا شدند و این مکان مقدس را به‌عنوان محل سخنرانی با مردم انتخاب کردند.

وی افزود: قدردانی از شهدا و یادآوری معاد از پیام‌های ناگفته این انتخاب هوشمندانه امام خمینی (ره) بود که صحبت‌های ایشان نیز در بهشت‌زهرا نقش وحدت و پشتیبانی ملت در به ثمر نشستن انقلاب را یادآوری کرد.

فرماندار سمیرم حفظ وحدت را مهم‌ترین وظیفه مردم دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مانند یک چتر وسیعی همه مردم با هر دین و مذهبی به‌جز دشمنان سوگند خورده نظام اسلامی را در زیر خود جای می‌دهد که در رأس این چتر مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: همه مردم با اتکا به قانون اساسی و حول محوریت رهبری در این کشور اسلامی فعالیت و زندگی می‌کنند.

نصرتی با تأکید بر حفظ وحدت و افزایش بصیرت گفت: دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی با به‌کارگیری شیوه‌های مختلف در تلاش برای از بین بردن وحدت ملت است.

وی افزود: در این راستا دشمن با ترفندهای مختلف قصد دارد تفاوت‌های ملت را که بعضاً نقاط قوت است به‌عنوان نقاط ضعف جلوه دهد تا با ایجاد تفرقه بین قومیت‌ها و ادیان مختلف کشور وحدت را کم‌رنگ و از بین ببرد.

این مقام مسئول یادآور شد: وظیفه ما اکنون حفظ و دفاع از فرهنگ و ارزش‌های اصیل انقلابی و ایرانی است.

وی با تأکید بر هوشیاری نسبت به هجمه رسانه‌های دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی و ایرانی اظهار کرد: فضای مجازی باید نقطه قوت ما برای اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی و وسیله‌ای برای انسجام وحدت باشد.

نصرتی افزود: ما باید به‌عنوان یک مسلمان ایرانی الگوی انسان متعالی در دنیا باشیم.

وی با اشاره به ایجاد و گسترش موج اسلام‌هراسی در دنیا اذعان کرد: اسلامی را که دین رحمت و عطوفت است با طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌دهی شده به این سمت می‌برند که آن را همراه با خشونت و زشت جلوه دهند.

فرماندار سمیرم به بحث سازندگی ایران اشاره کرد و گفت: باید کار و وجدان کاری برای ایران اسلامی را در نظر بگیریم و به‌عنوان یک الگو در جهان با کار مداوم و تلاش مضاعف برای آبادانی و عظمت ایران گام برداریم.

وی خطاب به مسئولان خاطر نشان کرد: برای ساختن ایران اسلامی از همه ظرفیت‌ها و امکانات به‌ویژه آبادانی شهرستان سمیرم استفاده کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار