خوروش:
تابناک: سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: دیدار با نفت تهران، مهم‌ترین بازی فصل سپاهان است زیرا پیروزی در این دیدار، ما را به صدر جدول می‌رساند بنابراین با آمادگی کامل به مصاف نفت می‌رویم.
کد خبر: ۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ 02 February 2015

رسول خوروش در گفتگو با مهر به آخرین وضعیت بازیکنان تیم فوتبال سپاهان برای دیدار روز چهارشنبه این تیم مقابل نفت تهران اشاره کرد وگفت: در حال حاضر شرایط تیم ما بسیار خوب است و بازیکنان تیم سپاهان با توجه به باخت این هفته خود مقابل استقلال تهران، از انگیزه بسیاری برخوردار هستند.

وی افزود: ما برای این بازی آماده هستیم و به خوبی با اهمیت این مسابقه و نقش آن در موفقیت تیم آگاه هستیم، بنابراین به دنبال کسب نتیجه در آن هستیم.

سرپرست سپاهان بیان داشت: به هر حال نفت تهران تیم رقیب ما به شمار می‌رود و در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته که این مسئله، انگیزه بازیکنان را برای کسب نتیجه در این مسابقه بیشتر می‌کند.

وی افزود: ما برای این بازی محمدرضا خلعتبری را به دلیل محرومیت و مارسیو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان تیم از آمادگی بسیاری برخوردار هستند.

خوروش ادامه داد: باید بگویم که دیدار مقابل نفت تهران مهم‌ترین بازی فصل تیم سپاهان به شمار می‌رود و باید کاری کنیم که در این مسابقه خانگی به پیروزی برسیم، هرچند که پیش‌بینی نمی‌کنیم و تنها به امید برد هستیم.

وی اضافه کرد: امیدوار هستم که هواداران تیم سپاهان برای بازی روز چهارشنبه به ورزشگاه فولادشهر بیایند و مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار