لایحه حمایت از خانواده‌های دارای دو فرزند و بیشتر برای استفاده از مراکز تفریحی، فرهنگی و تحقیقاتی شهرداری اصفهان به تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.
کد خبر: ۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳ 18 January 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، ندا واشیانی‌پور سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در خصوص لوایح بررسی شده در هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در این جلسه لایحه‌ای به همت کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تنظیم شده بود که بر اساس آن شهرداری نسبت به تولید مسکن ارزان لوایحی را به شورا پیشنهاد کند.

وی با اشاره به لایحه حمایت از عموم مردم در راستای استفاده از امکانات مراکز تفریحی، ورزشی و تحقیقاتی برای کسانیکه از دو فرزند بیشتر دارند نیز بیان داشت: در این راستا برای خانواده‌های دارای دو فرزند ۲۰ درصد تخفیف، ۳ فرزند ۴۰ درصد تخفیف و از ۴ فرزند به بالا ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این لایحه با ۹ رای موافق و پنج رای مخالف مصوبه شورای شهر را دریافت کرده است، افزود: اعتبار این مصوبه در بودجه ۹۴ شهرداری دیده خواهد شد و زمان اجرای این مصوبه نیز از زمان ابلاغ است.

وی همچنین با اشاره به ارایه لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری اصفهان به شورای شهر ادامه داد: شاخص‌های تنظیم بودجه شهرداری بر اساس اولویت‌های مورد نظر شورا، بازنگری طرح تفصیلی، اطلس و نقشه مکان‌مند نیازهای شهر، آمارنامه سال ۹۲، وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی سال ۹۳ و تحلیل آنها، وضعیت تحقق درآمدهای سال ۹۳، برنامه‌های موضوعی حوزه‌های مختلف شهرداری و سند پیشرفت محلات تنظیم شده است.

واشیانی‌پور در ادامه با بیان اینکه بودجه سال ۹۴ شهرداری کاملا انقباضی است، افزود: از این رو این بودجه با افزایش ناچیز ۶.۶ درصدی نسبت به سال گذشته ارایه شده است.

وی افزود: کل پروژه‌ها و اقدامات سال ۹۴ عنوان شده در بودجه شهرداری ۲ هزار و ۴۳۲ مورد بوده که یک هزار و ۵۱۸ پروژه و ۸۵۱ اقدام تعریف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار