رئیس شورای شهر اصفهان:
تابناک: رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه پیرامون مسئله سینما همایون بحث‌های کارشناسی در کمیسیون اقتصادی انجام شده و بحث‌های دادگستری آن نیز صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 13 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رضا امینی در جلسه تلفیق شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری هماهنگ با سیاست‌های دولت در شهر حرکت می‌کند،اظهار داشت: پیرامون مسئله سینما همایون بحث‌های کارشناسی در کمیسیون اقتصادی انجام شده و بحث‌های دادگستری آن نیز صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه لایحه شهرداری در این رابطه بررسی شده افزود: در چند مورد غرفه‌های این مجموعه آزادسازی انجام شده و چند مورد نیز حاضر به توافق نیستند که باید توافقات آن انجام شود و چون سرقفلی و مالکیت ندارد می‌تواند با یک پروانه آن را پیگیری کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: ابهامی پیرامون زمین پشت بام آن نیز وجود داشته که ابتدا گفته شده متعلق به بنیادشهید است و بعد اعلام کردند بدون مالک است.

وی با تأکید بر اینکه برای رفع مشکل سینما همایون اراده وجود دارد، تصریح کرد: 3 گزینه برای رفع این مشکل وجود دارد که عبارت است از لایحه شهردار، زمین مشابه و کمک نقدی و ملکی شهرداری اما گزینه سوم به دلیل کمبود بودجه شهرداری منتفی است و باید بر روی گزینه‌های بعدی بررسی انجام شود.

امینی خاطرنشان کرد: در مورد گزینه زمین مشابه چیزی به عنوان امتیاز است که برای تهاتر داده می‌شود و بقیه هم شهرداری ملک می‌دهد تا سقف کارشناسی آن پر شود اما به زودی اعضای شورا تصمیم درخور شأن در این رابطه می‌گیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار