یک پیامک و دو پیغام عارف برای مینو خالقی!+عکس
تابناک: محمدرضا عارف سرلیست فهرست امید با ارسال پیامکی برای مینو خالقی نماینده منتخب سوم اصفهان از او برای حضور در نشست منتخبان فهرست امید در تهران دعوت کرد.
کد خبر: ۲۲۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 05 May 2016
به گزارش تابناک اصفهان، محمدرضا عارف سرلیست فهرست امید با ارسال پیامکی برای مینو خالقی نماینده منتخب سوم اصفهان از او برای حضور در نشست منتخبان فهرست امید در تهران دعوت کرد.

این دعوت در حالی صورت می گیرد که حسن روحانی در هفته جاری به ماجرای رد صلاحیت مینو خالقی واکنش نشان داد و از 18 نماینده زن در مجلس دهم یاد کرد که این بدان معنا بود که رئیس جمهور، مینو خالقی را نیز به عنوان منتخب و نماینده مردم در مجلس دهم به شمار آورده است.

بعد از این ماجرا، بحث های زیادی در رسانه ها به ویژه فضای مجازی نیز مبنی بر اینکه آیا روحانی خالقی را به نشست دولت با منتخبان مجلس دهم دعوت کرده است یا خیر نیز مطرح کرد که البته با این ابتکار عارف برای دعوت از خالقی به نظر می رسد، دعوت رئیس جمهور هم چندان دور از انتظار نباشد. چراکه در پایان متن پیام عارف به خالقی، از حضور همه مدعوین در نشست با رئیس جمهور نیز سخن به میان آمده و این یعنی دولت از مینو خالقی به عنوان یک منتخب در این دیدار، دعوت به عمل آورده است.

اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی,دعوت عارف از مينو خالقي

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علی ابراهیمی
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
قضیه مشکوکه!!
چون کسی که خواسته آقای دکتر عارف و دکتر روحانی رو خراب کنه، یادش نبوده که بالای صفحه اس.ام.اس، اصولا نام و شماره فرستنده نشون داده میشه نه خود طرف یا همون گیرنده پیامک!!!
خخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار