مسئول مرکز فنی و حرفه‌ای نطنز:
تابناک: مسئول مرکز فنی و حرفه‌ای نطنز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی ایران زمین با موضوع آزاد در نطنز، با بیش از یک هزار اثر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 01 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمود شفیعی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه در نطنز اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی هنرمندان نطنزی با موضوع آزاد با بیش از 1000 اثر آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه، آثاری از قبیل تقاشی، کار با چوب، قالی‌بافی، کامپیوتر، دوخت لباس، آرایش و پیرایش، چرم دوزی، پخت غذا و غیره به نمایش گذاشته شده است و تا پایان دهه فجر به کار خود ادامه می‌دهد.

مسئول فنی و حرفه‌ای نطنز پیرامون این مرکز گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نطنز در رشته‌های مختلف آموزشی، تجهیزات کامل کارگاهی و امکانات شبانه روزی اقدام به پذیرش کارآموز نموده و پس از طی دوره و قبولی در آزمون پایان دوره گواهینامه بین المللی اعطا می‌نماید.

وی پیرامون رشته‌های این مرکز تصریح کرد: برقکار صنعتی درجه 2، تعمیر اتومبیل‌های سواری بنزینی، سرویس و نگهداری خودرو، جوشکاری با فرایند قوس الکتریکی، نرم افراز‌های مختلف، پژوهشگر عمومی و غیره برخی از این رشته‌ها است.

شفیعی بیان کرد: اتوماسیون اداری، مانتو دوزی، شلوار دوزی، معرق‌کاری ساقه گندم، مشبک کاری درجه2، حسابداری، حسابرس درجه2، رایانه کار و غیره برخی دیگر از این رشته است.

وی همچنین پیرامون ضرورت گرامی‌داشت دهه فجر گفت: برگزاری آیین‌های ویژه دهه فجر از سوی ملت بزرگ ایران نشان دهنده عشق و علاقه آن‌ها به ادامه راه انقلاب اسلامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار