اثنی‌عشران:
تابناک: مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استان اصفهان افزایش اعتیاد بین بانوان استان را یکی از آسیب‌های جدی در این استان اعلام کرد و گفت:ضروری است سرمایه گذاری بیشتری در حوزه سلامت بانوان صورت گیرد.
کد خبر: ۲۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 11 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سهیلا اثنی عشران ظهر امروز با حضور در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامی‌داشت روز زن اظهار داشت: این روزها شاهد گسست نسلی در جامعه هستیم و امیدواریم با همدلی و همزبانی بیشتر این فاصله‌ها کمتر و استحکام خانواده‌ها بیشتر شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تدوین شده در حوزه بانوان برای سال جاری سیاستگذاری بر روی تسهیل و نظارت دراین حوزه است، افزود: در این راستا بررسی مشکلات بانوان در سطح جامعه همراه با استفاده از امکانات دستگاه‌های مختلف برای حل آنها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به بررسی آمارهای موجود در حوزه بانوان در استان اصفهان بیان داشت: آمارها بیانگر افزایش برخی از آسیب‌های اجتماعی در حوزه بانوان است که نه تنها نسبت به سال ۹۲ کاهش نداشته بلکه با افزایش چشمگیری نیز روبرو بوده است.

وی افزایش اعتیاد بین بانوان استان اصفهان را یکی از آسیب‌های جدی در این استان اعلام کرد و بیان داشت: ضروری است که در استان اصفهان در حوزه سلامت بانوان سرمایه‌گذاری بیشتری اتفاق بیفتد.

افزایش افسردگی و اضطراب در بین زنان اصفهانی

اثنی‌عشران با اشاره به افزایش افسردگی و اضطراب در بین زنان اصفهانی نیز گفت: در این راستا برنامه‌ریزی برای استفاده از سرمایه اجتماعی زنان به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و غیره در دستور کار قرار گرفته است.

وی شناسایی زنان شاخص و توانمند سطح جامعه را نیز یکی دیگر از اولویت‌های استانداری اصفهان در حوزه بانوان اعلام کرد و افزود: با تشکیل اتاق‌های فکر در سطح ادارات این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با بیان اینکه بسیاری از مسئولان استان اصفهان در هنگام ارائه مشکلات بانوان در جامعه سری تکان می‌دهند و اظهار تاسف می‌کنند، بیان داشت: این در حالی است که این مسئولان در عمل هیچ اقدام موثری در راستای حل مشکل بانوان جامعه انجام نمی‌دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت اشتغال ایجاد شده برای بانوان اصفهانی نیز مناسب نیست، گفت: ایجاد اشتغال بانوان در اصفهان بیشتر به دلیل سوء استفاده و عدم ارائه تسهیلات و حقوق و مزایای کافی به این قشر از جامعه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار