تابناک: باید بعد از دو سال یاد گرفته باشید که به تصمیمات و تفکرات دیگران احترام بگذارید وگرنه بنده به سهم خود جوابگوی حضرتعالی خواهم بود.
کد خبر: ۲۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 11 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، سخنان امروز یکی از اعضای شورای شهر در مورد ادامه زمینه های فساد در شهرداری اصفهان و پشتیبانی اقلیت شورا از شهردار اصفهان در برابر تذکرات و سوال از سقائیان نژاد در صحن علنی شورا سخن گفت که این گفته های وی واکنش تند یکی دیگر از اعضا را در پی داشت.

عدنان زادهوش که به رویه جبهه گیری در برابر سوال و تذکر به شهردار اصفهان انتقاد داشت در این مورد گفت: عضو شورای شهر اصفهان شهردار اصفهان به پشتوانه اقلیت شورا خود را مصون دانسته است.

وی ادامه داد: شهردار با تشكیل جلسات مكرر با اقلیت شورا و اجبار مدیران خود به دادن گزارش به اقلیت و با فكر ایجاد انشعاب در شورا قصد فرار از تذكرات و سوال‌های داده شده را دارد که روشی اشتباه و ناپسند است.

این عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر اصفهان آنچه در توان داشتم را برای اصلاح شهرداری در قالب تذكر و سوال انجام دادم، افزود: در این میان ضروری است که دیگر اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به جای اینكه جناحی و گروهی فكر كنند،‌ خود را در برابر خدا مسئول دانسته و یقین داشته باشند كه اگر یك ریال به دلیل عدم شفافیت در شهرداری به ناحق از مردم گرفته شود، در برابر خداوند پاسخگو خواهند بود.

بعد از مطرح شدن این صحبت های زادهوش ، رسول جزینی عضو کشتی گیر شورای شهر اصفهان به میدان آمد و در واکنش به این اظهارات گفت: در وجوه مختلف شورای شهر تمامی اعضا به بلوغ فکری رسیده اند و حضرتعالی حق ندارید آیات شریفه قران را با نظر خود شرح و تفسیر کنید چون صلاحیت این کار را ندارید.

وی با بیان اینکه خرما خورده منع رطب نمی کند، اظهار داشت: از کجا معلوم کار اقلیت درست نیست و کار اکثریت اشتباه.

این عضو شورای شهر ادامه داد: باید بعد از دو سال یاد گرفته باشید که به تصمیمات و تفکرات دیگران احترام بگذارید وگرنه بنده به سهم خود جوابگوی حضرتعالی یا هر کس دیگری که پایش را از گلیمش بیشتر دراز کند هستم ولو اینکه همچون گذشته به نامردی گزارش هایی خلاف به نهادهای مختلف علیه بنده داده یا منتشر شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
مطالبتون خیلی خوندی و متفاوت تر از سایت های دیگه است. آفلین!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار