مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: 10 پروژه شاخص عمرانی و خدماتی در منطقه 10 آماده بهره برداری است و به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۱۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 17 April 2016
عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: عملیات اجرایی مجموعه تجاری - اداری میثم با ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع زیربنا و صرف هزینه ای بیش از 16 میلیارد ریال تکمیل شد.
وی افزود: فضای سبز 15 هزار مترمربعی "کی اندوان" در بزرگراه شهید آقابابایی حدفاصل خواجه عمید تا پل نیرو با هزینه 10 میلیارد ریال انجام شده و اکنون آماده بهره برداری است.
وی به دیگر پروژه های عمرانی آماده بهره برداری در منطقه 10 اشاره و اظهارکرد: احداث فاز یک خیابان شهید رضاییان با هزینه 150 میلیارد ریال، احداث خیابان حکمت حدفاصل خیابان زرین کوب تا خیابان میثم به طول ۵۰۰ متر و عرض ۲۲ متر با هزینه ای بیش از ۱6میلیارد ریال نیز تکمیل شده است.
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان اضافه کرد: احداث کندروی بزرگراه شهید آقابابایی با هزینه 310 میلیارد ریال ، ساماندهی پایانه باقوشخانه با هزینه 10 میلیارد ریال، روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح منطقه با هزینه 72 میلیارد ریال، نوسازی و پیاده روسازی های سطح منطقه شامل خیابان های پروین، تالار، فرهنگ، سروش، فرسان و مجموعه تفریحی شهرک میلاد با هزینه 30 میلیارد ریال به پایان رسیده است.
وی با اشاره به اینکه پروژه مدیریت هوشمند ترافیک در سطح منطقه 10 شهرداری اصفهان با هزینه 5 میلیارد ریال نیز آماده بهره برداری است، افزود: ساماندهی چند بوستان محلی شامل بوستان های سروستان، ملکوتی ، شهید زمانی، بوستان لاله، امام حسین(ع) و آل خجند با صرف هزینه 30 میلیارد ریال نیز انجام شده و به زودی در اختیار شهروندان قرار می گیرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار