تابناک: عضو شورای اسلامی شهر گرگاب گفت: شورای اسلامی شهر گرگاب بودجه امسال شهرداری این شهر را 5 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ که 70 درصد آن عمرانی است.
کد خبر: ۲۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 11 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، نرگس بیدرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در شورای شهر گرگاب یکی از مهم‌ترین برنامه‌های صورت گرفته در راستای اهمیت دادن به نقش بانوان، تشکیل کمیته‌های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اشتغال بوده است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های بهداشتی و سلامت، از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شورای شهر گرگاب برای بانوان است.مراحل اجرایی باغ بانوان شهر گرگاب با اعتباری بالغ‌ بر یکصد میلیون تومان آغاز شده و در نظر داریم این پروژه را تا پایان سال 94 افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

بیدرام با بیان اینکه اعضای شورای شهر گرگاب شامل 5 نفر هستند، گفت: توسط شورای اسلامی شهر گرگاب بودجه امسال شهرداری 5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که 70 درصد آن عمرانی و 30 درصد دیگر آن جاری است.

شهر گرگاب با جمعیتی بالغ‌ بر 7هزار نفر در 20 کیلومتری شمال مرکز اصفهان واقع است. این شهر از توابع شهرستان شاهین‌شهر و میمه دارای قدمتی بیش از 400 سال است که شغل اغلب مردم این شهر کشاورزی است و به دلیل کم‌آبی در سال‌های اخیر اکثر مردم آن به مشاغل صنعتی روی آورده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار