معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به آخرین جمع‌‌بندی‌های انجام شده، نوروز امسال کم‌حادثه‌ترین نوروز سال‌های اخیر شهر اصفهان بوده است.
کد خبر: ۲۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 08 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، علیرضا صلواتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده از تاریخ 25 اسفندماه گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی یک مورد تصادف منجر به فوت در محدوده روشن‌دشت در شرق اصفهان رخ داده است.

وی افزود: با کمال تاسف نوروز سال گذشته چهار تصادف منجر به فوت در داخل شهر و نیز خیابان‌های مرکزی و با تردد بالا رخ داده بود که امسال با تدابیر انجام شده توسط پلیس راهور و همکاری شهروندان این تعداد کاهش قابل توجهی داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ایام نوروز در شهر اصفهان 571 مورد تصادف نیز رخ داد که 82 مورد آن تصادف‌های منجر به جرح و 489 مورد آن تصادفات‌های خسارتی بوده است.

وی ادامه داد: وضعیت ترافیکی خیابان‌ها و معابر سطح شهر اصفهان در ایام نوروز نسبت به سال گذشته روان‌تر بوده است.

صلواتی گفت: عوامل مختلفی در روان‌تر بودن ترافیک شهر نسبت به گذشته تاثیرگذار بود‌ند که یکی از عوامل هدایت مسافران نوروزی و جلوگیری از سردرگمی توسط ستاد هدایت مسافران نوروزی در مبادی چهارگانه ورودی شهر بوده است.

وی اضافه کرد: حضور موثر نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌ها، اعمال مناسب و جدی قانون و راهنمایی کردن مسافران و کاهش ترافیک تاثیر مناسبی داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان هم به صورت شبانه‌روزی با سه شیفت کاری و اطلاعات ترافیکی خیابان‌ها و راهنمایی مسیر در کاهش سردرگمی و هدایت شهروندان نقش به سزایی داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار