بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: در پی وقوع یک فقره حادثه رانندگی بین دو دستگاه خودروی سواری رانا و پراید در محور اصفهان- شهرکرد، سه نفر از سرنشینان پراید به شدت مجروح شدند و سرنشین رانا جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۲۰۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 23 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

مسئول مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان نطنز گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در آزاد راه اصفهان- نطنز- کاشان دو نفر مجروح شدند.

حسین مخلصی عصر سه شنبه اظهار کرد: این سانحه رانندگی بعد از ظهر سه شنبه در کیلومتر 15 نطنز در حوالی روستای رحمت آباد رخ داد.

وی افزود: مجروحان حادثه پس از اقدامات پیش بیمارستانی توسط تکنسین های اورژانس 115 نطنز و تیم های امداد ونجات جمعیت هلال احمر برای ادامه درمان بطور ایمن به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز انتقال داده شدند.

به گفته وی، مصدومان از ناحیه کمر و پا دچار تروما شده بودند.

وبلاگی برای هتک حیثیت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فرد يا افرادی ناشناس با ايجاد وبلاگي در اينترنت و انتشار مطالب توهين آميز و خلاف واقع عليه وي، باعث هتك حيثيت و آبروريزي او شده‌اند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

سرهنگ "جهانگير كريمي" افزود: با بررسي هاي تخصصي و جستجو در فضاي سايبر، مشخصات گرداننده وبلاگ شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.

وی با اشاره به اعتراف صريح متهم به بزه انتسابی تصریح کرد: در اين خصوص، پرونده تشكيل و متهم برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

چهار تصادف چهار نفر را به کشتن داد

سرهنگ "جهانگير كريمی" اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره حادثه رانندگی بین دو دستگاه خودروی سواری رانا و پراید در محور اصفهان- شهرکرد، سه نفر از سرنشینان پراید به شدت مجروح شدند و سرنشین رانا جان خود را از دست داد.

وی افزود: راننده رانا فردی 34 ساله بود که به علت انحراف به چپ، حادثه مذکور را رقم زد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصریح کرد: در حادثه‌ای دیگر نیز يك دستگاه كاميونت هيوندای در محور عسگران- تيران به علت عدم توانايی راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه و لغزندگي جاده به علت بارش باران واژگون شد.

کریمی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه نیز سرنشین خودرو در دم جان باخت.

وی گفت: همچنین راننده یک دستگاه خودروی سواری تیبا به علت عدم توجه به جلو، کنترل وسیله نقلیه خود را از دست داد و از مسیر جاده خارج شد؛ این فرد به دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در حادثه‌ای دیگر نیز یک دستگاه اتوبوس مسافربری به علت عدم توانایی راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه در جاده شاهین‌شهر- کاشان واژگون شد.

کریمی افزود: متاسفانه در این حادثه نیز یک کودک 9 ساله جان خود را از دست داد.

تصادف سمند و پارس شش کشته برجای گذاشت
سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع تصادف رانندگی در محور اصفهان-نائین-انارک خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر جان باختند.

مصطفی مرتضوی در این باره گفت: این حادثه در ساعت 11 و 35 دقیقه روز گذشته سه شنبه سوم فروردین ماه رخ داد و دو دستگاه سواری سمند با یکدستگاه پژو پارس برخورد کردند.

وی افزود: این حادثه در اصفهان-نائین-انارک(کیلومتر ۱۱ محور انارک-نائین) به وقوع پیوست و 10 نفر حادثه دیدند. از این تعداد شش نفر جان باختند و دو نفر مصدوم شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار