مدیرکل گمرک اصفهان :
تابناک: مدیرکل گمرک استان اصفهان گفت: در سال ۹۳ بالغ بر یک هزار و ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار درآمد از گمرک اصفهان وصول و به خزانه واریز شده که این میزان نسبت به سال ۹۲، بیش از ۱۶ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۲۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 08 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اسدالله احمدی ونهری، اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 357 هزار تن کالا به ارزش یک میلیارد و 82 میلیون دلار از اصفهان به کشورهای مختلف جهان صادر شد.

وی درباره انواع مختلف کالاهای صادراتی از این استان به کشورهای مختلف تصریح کرد: در این مدت بیش از 693 قلم کالا از گمرکات استان اصفهان به 84 کشور جهان صادر شده است.

مدیرکل گمرک استان اصفهان با اشاره به کشورهای هدف صادرات گمرکات استان افزود: کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و امارات رتبه‌های نخست تا چهارم هدف صادرات استان اصفهان را دارد.

وی خاطرنشان کرد: چدن و آهن رتبه نخست و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی رتبه دوم، فرش ماشینی و دستباف رتبه سوم و محصولات سرامیکی رتبه چهارم کالاهای صادراتی را به خود اختصاص داده‌اند.

ونهری خاطرنشان کرد: بالغ بر یک هزار و 22 میلیارد و 400 میلیون دلار درآمد از گمرک اصفهان وصول و به خزانه واریز شده که نسبت به سال 92، بیش از 16 درصد افزایش داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار