مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان :
تابناک: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با توجه به امکانات فراهم شده در ستادهای سفر در شهرستان‎های مختلف استان اصفهان، طی دیروز و امروز ۱۵۰ هزار مسافر در سراسر استان اسکان داده شدند.
کد خبر: ۲۰۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 21 March 2016
فریدون الهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به فعالیت ستاد سفر در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان اظهار داشت: ستاد سفر در شهرستان‌های استان اصفهان با فراهم کردن امکانات اسکان به استقبال میهمانان و گردشگران در این ایام رفته‌اند.

وی گفت: عرضه و ارائه برنامه‎های فرهنگی و هنری و معرفی آداب و سنت‌های محلی از جمله برنامه‌های ستاد سفر در شهرستان‎های استان اصفهان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به آمار اسکان مسافران نوروزی در استان بیان کرد: با توجه به امکانات فراهم شده در ستادهای سفر در شهرستان‎های مختلف استان اصفهان، طی دیروز و امروز 150 هزار مسافر در سراسر استان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سفرهای نوروزی در حال توزیع در سطح استان هستند، افزود: 50 درصد از مسافران نوروزی در سطح شهرستان‌های محتلف استان اصفهان توزیع شدند و شاهد توسعه گردشگری در مناطق مختلف استان هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار