با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان
تابناک: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان طراحی پهنای باند شهرستان گلپایگان تا اصفهان با ظرفیت 20 گیگابایت بر ثانیه افزایش یافت.
کد خبر: ۱۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین کشایی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس مخابرات شهرستان گلپایگان که در کتابخانه آیت‌الله محمدی برگزار شد، اظهار کرد: اتفاقات یک‌صد سال گذشته در دنیا اتفاق افتاده موجب شده که این قرن عصر ارتباطات نام‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه در یک‌ماه اخیر پروژه‌ای بزرگ با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در سطح استان اصفهان انجام شده‌ است، تصریح کرد: با تلاش مهندسان شرکت مخابرات طراحی پهنای باند شهرستان گلپایگان تا مرکز استان با ظرفیت 20 گیگابایت بر ثانیه افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر 99 درصد پروژه انجام شده و تا 15 روز آینده مردم شهرستان‌های استان اصفهان که شهرستان گلپایگان نیز یکی از این شهرهاست شاهد افزایش سرعت اینترنت خواهند بود.

وی همچنین از آغاز به کار نسل سوم موبایل‌های شهرستان گلپایگان با نام 3G خبر داد و افزود: این نسل از موبایل‌ها که طراحی آن انجام شده است با 6 سایت 40 درصد شهرستان گلپایگان را پوشش خواهد داد.

کشایی گفت: حداکثر تا یک‌ ماه آینده فاز نخست نسل سوم موبایل‌ها در گلپایگان راه‌اندازی می‌شود و نسل چهارم تلفن همراه هم پس از آن آغاز به کار می‌کند.

وی ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه پهنای باند را از نیازهای ورود نسل سوم و چهارم موبایل برشمرد و ادامه داد: توسعه دیتا و اطلاعات مبتنی بر ایجاد زیرساخت‌ها است که این امر هم تا یک ماه دیگر در شهرستان گلپایگان محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان بیان کرد: ضریب نفوذ متوسط کشور 38 درصد و متوسط ضریب نفوذ استان اصفهان 46 درصد و ضریب نفوذ شهرستان گلپایگان 49 درصد است.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن ثابت و همراه در گلپایگان ‌مطلوب است، ادامه داد: به از‌ای هر شهروند گلپایگانی 1.2 درصد تلفن ثابت و همراه وجود دارد که البته در این آمار فقط اپراتور همراه اول محاسبه شده و این نشان از شهری فرهیخته و پوپا دارد.

کشایی همچنین به ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور و استان اصفهان پرداخت و گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان 85 درصد و ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور 76 درصد است.

وی توسعه پایدار در بخش ارتباطات را مستلزم همدلی و همزبانی بیان کرد و افزود: با توجه به رشد ارتباطات در جهان ما در نیمه راه هستیم و باید این فاصله را کم کنیم و این امر هم با کمک مسئولان و مردم محقق می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان از زحمات قربانعلی محمدی مقدم، رئیس سابق شهرستان گلپایگان که به مقام بازنشستگی نائل شده بود، قدردانی و مهدی یوسفی به عنوان رئیس جدید شهرستان مخابرات منصوب شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار