کاظمی خبر داد:
تابناک: معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت:جمع اعتبار هزینه شده برای پروژه های قابل بهره برداری در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری سه میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۹ 31 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد علی کاظمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از جمله فعالیت های این بخش نهالکاری، مدیریت پرورشی طا‌ق زارها، مدیریت جنگل های دست کاشت سنواتی را در شهرستان های برخوار، کاشان و خورو بیابانک شاهد بودیم که مرتبط با جنگل کاری های بیابانی سنوات گذشته است.

وی افزود: این جنکل کاری ها در در سطح ۹۵۸ هکتار با اعتبار ۳۲۳ میلیون تومان اجرایی شده است.

معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به پروژه های بخش بهبود و اصلاح مراتع تاکید کرد: بذرکاری در مراتع به وسعت ۸۳ هکتار با ۱۰ میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، نهالکاری و بذرکاری در مراتع با وسعت یک هزار و ۳۳ هکتار با اعتبار ۱۰۷ میلیون تومان، کپه کاری در مراتع ۵۵۷ هکتار با ۷۴ میلیون و ۲۰۰ تومان اعتبار و ذخیره نزولات از اجرای پروژه های بخش مرتع در سطح ۲۴۰ هکتار از مراتع استان عمدتا در منطقه غرب اجرایی شده است.

وی با اشاره به پروژه های آبخیزداری و حفاظت خاک بیان داشت: در این بخش عملیات بیولوژیک در حوزه های آبخیز در ۲۲۵ هکتار و با اعتبار ۷۵ میلیون تومان و عملیات مکانیکی پخش سیلاب در شهر جندق شهرستان خور و بیابانک و سن سن کاشان که جزو مناطق سیل خیز استان هستند اجرایی شده است.

ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار نفر توسط منابع طبیعی استان اصفهان

کاظمی اضافه کرد: در این راستا ۱۴۶ هزار و۶۵۰ هکتار متر مکعب عملیات خاکی و سنگ ملاتی با اعتبار یک میلیارد و ۶۵ مکیلیون تومان اجرا شده است و بندهای مختلفی در شهرستان چادگان در حوزه سد زاینده رود با وسعت سه هزار و 9 هزار و یکصد متر مکعب و با اعتبار ۵۷۵ میلیون تومان داشتیم.

وی افزود: جمع اعتبار هزینه شده برای پروژه های قابل بهره برداری در این بخش سه میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان بوده است.

معاون برنامه ریزی اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری استان اصفهان با اشاره به میزان ایجاد اشتغال توسط این بخش گفت: اشتغال ایجاد شده بر اساس مطالعات طرح های اجرا شده سه هزار و ۶۴ نفر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :