آیت الله علما اظهار داشت: مردم در ۷ اسفند 94 با مشارکت حداکثری و ‌حضور ۶۰ درصدی توانستند حماسه خلق کنند و به وظیفه و تکلیف شرعی و الهی خود عمل کردند، اکنون نوبت منتخبان و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است که از حقوق مردم دفاع کرده و عدالت اجتماعی و انسانی را در جامعه برقرار کنند.
کد خبر: ۱۹۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 11 March 2016
آیت الله علما اظهار داشت: مردم در ۷ اسفند 94 با مشارکت حداکثری و ‌حضور ۶۰ درصدی توانستند حماسه خلق کنند و به وظیفه و تکلیف شرعی و الهی خود عمل کردند، اکنون نوبتمنتخبان و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است که از حقوق مردم دفاع کرده و عدالت اجتماعی و انسانی را در جامعه برقرار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه با دعوت همگان به تقواو پارسایی اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) قرار دادیم و باید با الگو برداری از سبک زندگی و ساده زیستی این بانوی گرامی اسلام جامعه‌ای سالم و همسو با موازین اسلام داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به صدور فرمان امام راحل(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید و سالروز بزرگداشت مقام شهید در کشور اشاره کرد و گفت: کشور تا قیامت مدیون ایثار و جانشانی شهدا است و عظمت و اقتدار امروز کشور به برکت فداکاری شهدا است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: به فرموده امام راحل(ره) خانواده‌های شهدا ولی نعمت ما هستند و باید رفتار صبورانه خانواده شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم و با بینشی اسلامی و اعتقادی عمل کنیم.

آیت الله علما به ۲۳ اسفند سالروز درگذشت آیت الله کاشانی اشاره کرد و گفت: این عالم مبارز ربانی و دور اندیش توانست با درایت خود نفت را از چنگال انگلیسی‌ها بیرون آورد و قرارداد صد ساله آنها را به داخل زباله دان تاریخ اندازد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ۲۴ اسفند سالروز انفجار بمب در مراسم نمازجمعه تهران و به شهادت رسیدن جمعی از نمازگزاران است و ۲۵ اسفند سالروز بزرگداشت پروین اعتصامی از شعرای کشور است.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین ۲۵ اسفند را سالروز بمباران شیمیایی مردم مظلوم حلبچه دانست و تصریح کرد: در این بمباران شیمیایی که توسط صدام ملعون و منفور شکل گرفت بیش از ۵ هزار انسان بی‌گناه کشته و زخمی شدند که هنوز آثار ناگوار این جنایت بر مردم حلبچه وجود دارد.

آیت الله علما در ادامه بیان کرد: ۲۶ اسفند سالروز ارتحال حجت الاسلام حاج احمد فرزند امام خمینی(ره) است که به‌حق در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های نظام تلاش های شایسته‌ای انجام داده‌اند.

توجه به اقتصاد مقاومتی از ملزومات امروز جامعه است

وی به نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی براساس تاکید مقام معظم رهبری طی ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: توجه به استعدادهای داخلی و اقتصاد مقاومتی در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... از ملزومات امروز جامعه ما است که باید با برنامه ریزی همراه شود تا نتیجه دهد.

آیت الله علما با اشاره به رزمایش نظامی و مقتدر سپاه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری با انواع تحریم‌ها پیشرفت های نظامی کشور را متوقف نمی‌شود و ‌ایران اسلامی با عزم بیشتری در پیشبرد اهداف مقدس خود حرکت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مجلس خبرگان پشتوانه نظام جمهوری اسلامی هستند و باید عزت و کرامت آنها حفظ شود.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: فتنه ۸۸ قابل ‌بخشودگی نیست و مردم به خوبی بر مسائل و مصلحت نظام اشراف کامل دارند و می‌دانند سرنوشت کشور را به چه نحوی رقم بزنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار