دوباره فضاي شهر عطرآگين مي شود!
تابناك اصفهان: تشییع پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیه) فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.
کد خبر: ۱۹۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 06 March 2016
به گزارش تابناك اصفهان، تشییع پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیه) فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این استان ضمن اشاره به این نکته که شهدا ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و امنیت ما مرهون خون آنها می باشد،گفت: به مناسبت ایام شهادت بانوی مظلوم اسلام حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیه) با ورود پیکر پاک و مطهر هشت شهیدگمنام به استان اصفهان، فضای شهر عطر آگین خواهدشد.

سردار شیروانیان ضمن اشاره به این که در حال حاضر 349 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 114 نقطه از استان تدفین و حرم مطهر آنان زیارتگاه مردم عزیزمان گردیده است،ادامه داد: پیکر مطهر این هشت شهید در 23 اسفند مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیه) در شهرهای بادروداز توابع شهرستان نطنز، زواره از توابع شهرستان اردستان، یزدانشهر از توابع شهرستان نجف آباد و کامو وچوگان از توابع شهرستان کاشان تشییع و تدفین خواهند شد.

وی ضمن بیان این نکته که شهدامی توانند الگویی بسیار مناسبی برای آحاد جامعه خصوصا جوانان باشند افزود: با برنامه ریزی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، زمینه حضور شهدا مانند سابق در ویژه برنامه های بیعت با شهدا که در مساجد و مراکز فرهنگی اصفهان و شهرستانهای استان پیش بینی شده است، فراهم خواهد شد تا مردم شهید پرور استان بهترین استفاده معنوی را از حضور شهدا داشته باشند.

وی در انتها راجع به مشخصات این هشت شهید بزرگوار افزود: دو شهید مربوط به عملیات محرم تفحص شده در منطقه عملیاتی شرهانی 19 و 26 ساله در شهر بادرود، دو شهید مربوط به عملیات محرم تفحص شده در منطقه شرهانی 21 و 25 ساله در شهر زواره، دو شهید مربوط به عملیات محرم تفحص شده در منطقه عملیاتی شرهانی 22 و 23ساله در تپه ورودی محله چوگان و یک شهید 27 ساله عملیات خیبر تفحص شده در منطه جزایر مجنون به همراه یک شهید 17 ساله عملیات محرم تفحص شده در منطقه عملیاتی شرهانی در یزدانشهر تشییع و تدفین خواهند شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار