تابناک: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردستان از بازدید 50 هزار نفر از آثار تاریخی شهرستان اردستان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 06 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان محمدرضا صدوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان، با اشاره به اینکه شهرستان اردستان به دلیل آثار بی‌نظیر خود هر ساله میزبان علاقه‌مندان به آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی است، اظهار کرد: مسجد جامع اردستان، موزه و مسجد جامع زواره در این ایام پذیرای میهمانان نوروزی بوده است.

وی با توجه به اینکه مسجد جامع اردستان بیشترین بازدید را در این ایام داشته است، افزود: بیش از 50 هزار نفر در ایام نوروز از آثار و بافت‌های تاریخی شهرستان اردستان بازدید کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان با اشاره به اینکه در این ایام بیش از 10 هزار اقلام تبلیغاتی مانند بروشور و نقشه در بین مسافران توزیع شده است، بیان کرد: همچنین سیستم راهنمای بلوتوث نیز در اطراف بناهای تاریخی برای مسافران فعال بوده است.

وی با بیان اینکه در این ایام بیش از 30 مورد بازرسی از مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر گردشگری صورت گرفته است، تصریح کرد: در این ایام نیز در 10 نقطه از شهرستان، فروشگاه‌ها و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی دایر شد.

صدوقی یادآور شد: همچنین معروف‌ترین محصول این شهرستان رب انار است که به وسیله مرغوب‌ترین انارهای بومی و شیرین توسط دست و کاملا سنتی تهیه شده و در ایام نوروز برای استفاده مسافران و گردشگران به شکل کلی و جزیی ارائه شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار