تابناک: از سوی دبیرخانه نخستین جشنواره عکس شیخ بهایی، اصفهان از نگاه عکاسان ایران به تصویر کشیده می‌شود
کد خبر: ۱۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 06 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه جشنواره عکس شیخ بهایی، پیرو فراخوان جشنواره مهلت ارسال آثار از تاریخ 15 فروردین تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شد.

دبیر این جشنواره گفت: این جشنواره به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان با هدف ثبت تصویر شهر اصفهان به عنوان شهری زنده و پویا توسط شهرداری این شهر برگزار می‌شود.

سیدرضا منجمی ضمن دعوت از تمامی عکاسان سراسر کشور اذعان کرد: موضوع محوری این جشنواره عکاسی، ثبت و مستندسازی از زندگی روزمره مردم و فضاهای شهری مناطق 15گانه شهر اصفهان است که به یقین با هنرمندی عکاسان منبعی ارزشمند برای محققان و پژوهشگران و همچنین برنامه‌ریزان مدیریت شهری به‌ دست می‌آید.

وی افزود: جشنواره شامل سه بخش اصلی، آزاد و اصفهان در شب است که رقابت اصلی بین عکاسان به صورت حضوری و در مدت چهار روز دعوت از تاریخ 25 تا 28 فروردین ماه جاری برگزار می‌شود، رقابت آزاد شامل عکس‌هایی است که از تاریخ اول فروردین ماه سال 93 تا 94/1/28 توسط عکاسان از شهر اصفهان تهیه شده و بخش اصفهان در شب نیز با توجه به نامگذاری سال 2015 به عنوان سال بین‌المللی نور و اهمیت آن در عکاسی و زندگی شهری را شامل می‌شود.

منجمی بیان کرد: در بخش اصلی پنج نفر، در بخش رقابت آزاد سه نفر و در بخش اصفهان در شب سه نفر به عنوان برگزیدگان انتخاب می‌شوند که لوح تقدیر، نشان جشنواره و جوایز ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

وی بر امروزی بودن و پویا بودن عکس‌ها تاکید کرد و گفت: عکاسی از ابنیه و بناهای تاریخی مد نظر دبیرخانه نیست بلکه تصاویر و عکس‌های سبک زندگی و معماری امروزی مد نظر ماست.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و شرکت در این جشنواره می‌توانند به آدرس سایت دبیرخانه به نشانی http://www.sheikhbahaiyfestival.ir مراجعه یا با شماره 03132229121 تماس حاصل کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار