سامانه وزارت کشور دلیل تاخیرات؛
تابناک: فرماندار اصفهان در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، در خصوص سرعت اعلام نتایج در حوزه انتخابیه اصفهان و روند شمارش آراء، اظهار داشت: فرآیند انتخابات شامل ۲۵ مرحله است که تنها یک مرحله آن به صورت دستی انجام می شود و ۲۴ مرحله آن الکترونیکی است که همین امر در سرعت اعلام نتایج تاثیرگذار بوده است.
کد خبر: ۱۸۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 28 February 2016
به گزارش تابناک اصفهان، فضل الله کفیل دقایقی پیش در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان اصفهان، اظهار داشت: از ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری پنج کرسی مربوط به اصفهان است.

وی با بیان اینکه اصفهان در این دوره ۱۱ کاندیدا داشته است، تصریح کرد: تاکنون نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ شهرستان استان اصفهان مشخص شده است.

فرماندار اصفهان با اشاره به آمار نهایی رای نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در اصفهان، گفت: حضرات آیات، طباطبائی نژاد ۶۹۱ هزار و ۸۷۰ رای، نمازی ۵۶۱ هزار و ۷۲۵ رای، مهدوی ۵۴۲ هزار و ۱۷۱ رای،مقتدایی ۴۷۸ هزار و ۶۲ رای ،عبداللهی ۱۱۲ هزار و ۴۳۱ رای،عمومی ۲۲۹ هزار و ۸۶۷ رای، فقیهی ۲۲۶ هزار و ۵۸ رای، شریعتی نیاسر ۱۹۴ هزار و ۱۹ رای، قاسمی کجانی ۱۹۳ هزار و ۳۷۸ رای، الهی دوست ۱۹۳ هزار و ۳۴۷ رای و فقیهی سرشتی ۹۲ هزار و ۹۷ رای در حوزه های انتخابیه اصفهان کسب کر دند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکنون از ۸۴۹ شعبه ۷۷۳ شعبه جمع بندی و تجمیع شده و ۶۸۵ هزار و ۴۴۰ رای جمع آوری شده است، اظهار داشت: از مجموع این آراء، حمیدرضا فولادگر ۱۸۶ هزار و ۸۰۳ رای، ناهید تاج الدین ۱۸۳ هزار و ۷۳۰ رای، مینو خالقی ۱۷۹ هزار و ۴۲۳ رای، عابدی ۱۶۸ هزار و ۴۸۲ رای، آجدانی ۱۶۴ هزار و ۱۳۷ رای، سالک ۱۶۳ هزار و ۸۱۹رای، حمیدی ۱۵۲ هزار و ۱۲۱ رای، نادرالاصلی ۱۴۹ هزار و ۸۸۷ رای، حیدری ۱۳۵ هزار و ۱۴رای و خیام نکویی نیز ۱۳۱ هزار و ۳۵۱ رای تاکنون به دست آورده اند.

کفیل ادامه داد: تا پایان اعلام نتایج قطعی مشخص خواهد شد که آیا انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان به دور دوم کشیده می شود یا خیر.

وی تصریح کرد: زمان اعلام نتایج قطعی یا آخر امشب یا فردا صبح خواهد بود.

وی در پاسخ به پرسش های خبرنگاران، در خصوص سرعت اعلام نتایج در حوزه انتخابیه اصفهان و روند شمارش آراء، اظهار داشت: فرآیند انتخابات شامل ۲۵ مرحله است که تنها یک مرحله آن به صورت دستی انجام می شود و ۲۴ مرحله آن الکترونیکی است که همین امر در سرعت اعلام نتایج تاثیرگذار بوده است.

وی در ادامه افزود: این فرآیند باعث می شود قطعی سامانه وزارت کشور روی روند شمارش تاثیر بگذارد و تاخیراتی ایجاد شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: شمارش آرا در شهرستان اصفهان عصر روز شنبه به پایان رسید ولی برای جمع نبدی نهایی هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات، یک سامانه وجود دارد که فایل گزارش شمارش آراء در این سامانه باز نمی شد اما از شامگاه دیشب این فایل باز شده است.

وی با بیان اینکه یکی از این دو گزارش شب گذشته در نشست خبری بنده با خبرنگاران اعلام و دیگری هم دقایقی پیش رسانه ای شد، اظهار داشت: کل آرائی که در اصفهان اعلام شده صحیح است و لیست هم تغییری نمی کند و چناچنه نماینده ای یک چهارم آرا صحیح را نداشته باشه به مرحله دوم راه پیدا می کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
چقدر طول کشید!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار